Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Percy schreef:Dat lijkt mij ook prima, kan Caressa van te voren haar paard nog even doen.
Ze zit inderdaad in Bilzen op school maar haar internaat staat in Tongeren en daar moet ze zondagavond heen. Weet niet of je daar in de buurt komt?
Ik moet zelf even kijken hoe ik daar naartoe moet rijden maar kan onderweg ook wel mensen oppikken als die het niet erg vinden als er twee honden in hun nek hijgen
Percy schreef:Op zondagen moet ik Caressa wel altijd op de trein van 18.45 zetten in Turnhout. Ze heeft een campuskaart dus moet ze vast van daaruit vertrekken. Wij zitten dus wel aan een tijdslimiet. Jammer Uriëlle, had het leuk gevonden om jou eens i.r.l. te zien en Zwierke natuurlijk ook.
Hoppit schreef:Percy schreef:Op zondagen moet ik Caressa wel altijd op de trein van 18.45 zetten in Turnhout. Ze heeft een campuskaart dus moet ze vast van daaruit vertrekken. Wij zitten dus wel aan een tijdslimiet. Jammer Uriëlle, had het leuk gevonden om jou eens i.r.l. te zien en Zwierke natuurlijk ook.
Btw ff ter info: een campuskaart is wel iets flexibeler hoor. Je mag heel dat traject doen. Heb vroeger vaak genoeg in Mol nipt mijn trein gemist en door ons mam een paar stations later afgezet.
Of bv in Antwerpen iets moeten gaan doen, maar dus nooit doorgereden tot Mol en weer rechtsomkeert naar Gent.
Anyhoo, leuke datum, zet hem in de agenda en kijk tzt of 't lukt met werk etc, aangezien DA-assistentes toch af en toe de slaaf van de DA zijn en ik dus ook wel eens op zondag mag komen afkakken.