Wel goed, jonge merrie was erg gestressd, dus een stap terug gedaan. Die heeft alleen d'r voorvoeten op de klep gehad en de Fries liep er zo op.. Dus ik ben tevreden, eigenaar tevreden en paarden weer wat bijgebracht.
karenwrmdm
Geplaatst: 11-01-14 01:28
Pb met nummer is verstuurd , voor de stappers vanavond, proost! En voor de slapers, lekker koessen!
Anoniem
Geplaatst: 11-01-14 13:17
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Ginger is dinsdag jarig geweest en heb d'r vandaag een kadotje gekocht.. Ben nu trotse eigenaar van een barefoot Barrydale.
Caily
Geplaatst: 11-01-14 19:39
Die van mij loopt doorgaans zo erop. Soms denkt ze even van hmm... Waarom, maar gewoon klein zweepje in de hand nemen is dan al genoeg (nee, ik sla niet, is puur voor haar dat ik geen grapje maak). Is ook kwestie van wat vaker doen, de eerste keer op stap afgelopen seizoen was even kwartiertje geduld hebben, de laatste keer liep ze in een keer door.
Ben benieuwd hoe het gaat met Suzy volgende week, misschien kom ik wel ff gluren (wanneer kom je precies?) Ik had het er net nog over met Caroline
Tinker van vriendin zou er ook voor geen goud opgaan, zo'n gedragsgeval erbij, toen kwam ze niet eens in de buurt. Maar we gingen afgelopen september naar de keuring, eerst die van mij erop, toen haar letterlijk voetje voor voetje erop gezet en wanneer de voorbenen erop staan kontje gegeven. Stond er zo op, en terugweg hoe mogelijk nog sneller. Wat nou probleem? Vaak is het ook je eigen energie, gewoon chill en ontspannen blijven, niet meer van maken dan het is, dat helpt een heleboel.
Anoniem
Geplaatst: 11-01-14 19:46
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je het maar laat. Mijne is de knapste natuurlijk, en momenteel ook 2-1, maar AFBLIJVEN!!! Isse mij, is me zonet nog op het hard gedrukt er zuinig op te zijn, dus misschien moet ik dr maar verstoppen
Niet beginnend hoor.. Vond ze al gaaf voor ik er een had, maar ben nu helemaal verloren.. Knap en robuust, betrouwbaar, werkwillig, slim, koel en een hart van goud
Mijn opmerking was niet banketstaaf bedoeld hoor het komt omdat ik ooit eens gekart heb en als laatste eindige met 2 rondejs achterstand ofzo.. ik durf gewoon niet zo hard..
Nou, bij wijze van spreken achter het behang plakken. Tot zover ik weet hebben we geen behang op stal!
Ik begin wel een beetje tinkerfan te worden! Bo heeft mijn mening over tinkers positief beïnvloed ( en de rest op stal natuurlijk ook). Al ruil ik suzy nog niet in, haha
Ja leuk annette, je kunt wel eens een rit met Lotte en mij doen ?