Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caboclo schreef:meerdere mensen op facebook hebben dit gedeeld ik ga geen namen noemen...
missfcdb schreef:Jeetje wat naar. Daarom kun je beter met zulke dingen alles op papier hebben staan. Elke keer als je betaald. Handtekening eronder. Dat het is voldaan. Nu hebben beide partijen er slapenlozen nachten van.
caboclo schreef:meerdere mensen op facebook hebben dit gedeeld ik ga geen namen noemen...
missfcdb schreef:Jeetje wat naar. Daarom kun je beter met zulke dingen alles op papier hebben staan. Elke keer als je betaald. Handtekening eronder. Dat het is voldaan. Nu hebben beide partijen er slapenlozen nachten van.
Annett1990 schreef:caboclo schreef:meerdere mensen op facebook hebben dit gedeeld ik ga geen namen noemen...
Ik vind het wel erg jammer dat je het hier dan wel post maar dat als wij het werkelijke verhaal uitleggen etc dat je dus niet wilt mee helpen om mijn paardje terug te krijgen en dat je die mensen een hand boven het hoofd houd door dus niet te plaatsen wie dit zegt.
Zeg dan gewoon niks.
Er zijn genoeg getuigen etc dat dit verhaal 1 en al leugens zijn.
Jammer dat er mensen zijn die het daadwerkelijk ook nog geloven.
maar goed dat wilde ik even kwijt
Annett1990 schreef:De mensen die niet weten wat waar is en me dus niet geloven verzoek ik om hier maar even langs te komen, dan zal k laten zien wat waar is en wat niet
Ja Pardon Caboclo? Wat nou Pardon?
Niemand vraagt jou om alle namen van alle mensen die t gedeeld hebben hoor. T gaat om degene die dit berichtje de wereld in helpt.
Maar goed de mensen die t niet geloven komen dr vanzelf wel achter of t waar is of niet.
Ook al was t waar (wat niet zo is!) dan nog geeft dat iemand nog geen recht om dat paard op te halen, er is nergens afgesproken ooit dat t paard maar weg gehaald mag worden zodra ik volgens een stalhouder niet goed voor mn paard zorg.
caboclo schreef:Annett1990 schreef:De mensen die niet weten wat waar is en me dus niet geloven verzoek ik om hier maar even langs te komen, dan zal k laten zien wat waar is en wat niet
Ja Pardon Caboclo? Wat nou Pardon?
Niemand vraagt jou om alle namen van alle mensen die t gedeeld hebben hoor. T gaat om degene die dit berichtje de wereld in helpt.
Maar goed de mensen die t niet geloven komen dr vanzelf wel achter of t waar is of niet.
Ook al was t waar (wat niet zo is!) dan nog geeft dat iemand nog geen recht om dat paard op te halen, er is nergens afgesproken ooit dat t paard maar weg gehaald mag worden zodra ik volgens een stalhouder niet goed voor mn paard zorg.
ik denk dat jij dat t beste kan weten wie dat gedeeld zel hebben he..
waarschijnlijk die genen die je paardje heeft opgehaald
Renske_W schreef:Annett1990 ik vind het vervelend voor je wat je meemaakt.
Maar je hebt je zegje gedaan.
Wat mensen wel en niet willen geloven heb je niks over te zeggen.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en natuurlijk blijf je erbij dat jouw verhaal de enigste juiste is.
Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal is oogelost en jij je paardje weer terug krijgt.
Ik ga jouw oproep ook niet delen op fb. Omdat ik niet weet wat wel of niet waar is.
Zullen we dan nu maar weer terug on topic gaan?
SplashIsLief schreef:Renske_W schreef:Annett1990 ik vind het vervelend voor je wat je meemaakt.
Maar je hebt je zegje gedaan.
Wat mensen wel en niet willen geloven heb je niks over te zeggen.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en natuurlijk blijf je erbij dat jouw verhaal de enigste juiste is.
Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal is oogelost en jij je paardje weer terug krijgt.
Ik ga jouw oproep ook niet delen op fb. Omdat ik niet weet wat wel of niet waar is.
Zullen we dan nu maar weer terug on topic gaan?
Amen.
haike schreef:Anouk: al gewend in biezenmortel?