gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:47

Jeetje wat naar. Daarom kun je beter met zulke dingen alles op papier hebben staan. Elke keer als je betaald. Handtekening eronder. Dat het is voldaan. Nu hebben beide partijen er slapenlozen nachten van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:15

T is idd niet waar ik heb alle bewijzen alle mails en t contract. Soraya is afbetaald 150 euro. Dit staat zwart op wit. Bedreigen is nooit gebeurd heb die vrouw al 2 jaar niet gesproken ook heeft soraya 2 jaar bij stal nienhuis te ellerhuizen gestaan en is ze juli 2013 naar peize gegaan nu zou ze terug naar ellerhuizen ook dat kan ik bewijzen.
Voor de duidelijkheid ik ben dus de eigenaresse van soraya.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 22:17

caboclo schreef:
meerdere mensen op facebook hebben dit gedeeld ik ga geen namen noemen...

Is prima hoor :) Toch bedankt dat je het hier plaatste!

missfcdb schreef:
Jeetje wat naar. Daarom kun je beter met zulke dingen alles op papier hebben staan. Elke keer als je betaald. Handtekening eronder. Dat het is voldaan. Nu hebben beide partijen er slapenlozen nachten van.

De eigenaresse heeft een contract waarop beide partijen hebben getekend dat de gehele aankoopprijs is voldaan. Ik snap jullie reactie hoor. Maar het is gewoon rot dat de eigenaresse zo verkeerd word beoordeeld. :) Maar toch allemaal bedankt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 02:56

caboclo schreef:

Ik vind het wel erg jammer dat je het hier dan wel post maar dat als wij het werkelijke verhaal uitleggen etc dat je dus niet wilt mee helpen om mijn paardje terug te krijgen en dat je die mensen een hand boven het hoofd houd door dus niet te plaatsen wie dit zegt.
Zeg dan gewoon niks.
Er zijn genoeg getuigen etc dat dit verhaal 1 en al leugens zijn.
Jammer dat er mensen zijn die het daadwerkelijk ook nog geloven.

maar goed dat wilde ik even kwijt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 03:00

missfcdb schreef:

Ze is niet in termijnen betaald ze is gelijk afbetaald. Zadel etc er bij. 2 x 150 euro.
Het staat ook allemaal op papier, daarom is het ook zo jammer dat ze het op deze manier proberen, gezien ik alle bewijzen heb. En genoeg mensen ook hier op bokt die kunnen vertellen dat ik 1,5/2 jaar op Stal nienhuis te Ellerhuizen heb gestaan en in Juli ben verhuist naar Peize.
Nu wou ik haar ophalen en verplaatsen 3 week geleden en was ze weggehaald, ze zou terug naar de oude stal in Ellerhuizen.
Het is allemaal onzin want er zijn meerdere getuigen die hebben gehoord wat de mensen van de stal in Peize hebben gezegd tegen de vorige eigenaresse, hun hebben gezegd dat ze soraya maar mee moest nemen omdat ik niet goed voor soraya zorgde en ga zo maar door.

Renske_W

Re: gezellige mensen omgeving Den Bosch gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 09:32

Annett1990 ik vind het vervelend voor je wat je meemaakt.
Maar je hebt je zegje gedaan.
Wat mensen wel en niet willen geloven heb je niks over te zeggen.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en natuurlijk blijf je erbij dat jouw verhaal de enigste juiste is.
Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal is oogelost en jij je paardje weer terug krijgt.

Ik ga jouw oproep ook niet delen op fb. Omdat ik niet weet wat wel of niet waar is.

Zullen we dan nu maar weer terug on topic gaan? :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 10:25

elainelouise schreef:
L_Rivaldo schreef:
wat vreselijk zal het vanavond even delen.

Ik ben je helemaal vergeten te PB'en.. Jeetje wat dom van me :=

geen probleem aanbod staat nog steeds

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 11:03

Annett1990 schreef:
caboclo schreef:

Ik vind het wel erg jammer dat je het hier dan wel post maar dat als wij het werkelijke verhaal uitleggen etc dat je dus niet wilt mee helpen om mijn paardje terug te krijgen en dat je die mensen een hand boven het hoofd houd door dus niet te plaatsen wie dit zegt.
Zeg dan gewoon niks.
Er zijn genoeg getuigen etc dat dit verhaal 1 en al leugens zijn.
Jammer dat er mensen zijn die het daadwerkelijk ook nog geloven.

maar goed dat wilde ik even kwijt :)

pardon?
k ga echt niet half facebook hier neer zetten het gaat echt niet om 3 mensen hoor....

ik kan niet oordelen want ik ben er niet bij geweest maar een verhaal heeft 2 kanten en niet alleen die van jou..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:19

De mensen die niet weten wat waar is en me dus niet geloven verzoek ik om hier maar even langs te komen, dan zal k laten zien wat waar is en wat niet :)

Ja Pardon Caboclo? Wat nou Pardon?
Niemand vraagt jou om alle namen van alle mensen die t gedeeld hebben hoor. T gaat om degene die dit berichtje de wereld in helpt.
Maar goed de mensen die t niet geloven komen dr vanzelf wel achter of t waar is of niet.

Ook al was t waar (wat niet zo is!) dan nog geeft dat iemand nog geen recht om dat paard op te halen, er is nergens afgesproken ooit dat t paard maar weg gehaald mag worden zodra ik volgens een stalhouder niet goed voor mn paard zorg.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 16:56

Annett1990 schreef:
De mensen die niet weten wat waar is en me dus niet geloven verzoek ik om hier maar even langs te komen, dan zal k laten zien wat waar is en wat niet :)

Niemand vraagt jou om alle namen van alle mensen die t gedeeld hebben hoor. T gaat om degene die dit berichtje de wereld in helpt.
Maar goed de mensen die t niet geloven komen dr vanzelf wel achter of t waar is of niet.

Ook al was t waar (wat niet zo is!) dan nog geeft dat iemand nog geen recht om dat paard op te halen, er is nergens afgesproken ooit dat t paard maar weg gehaald mag worden zodra ik volgens een stalhouder niet goed voor mn paard zorg.

ik denk dat jij dat t beste kan weten wie dat gedeeld zel hebben he..
waarschijnlijk die genen die je paardje heeft opgehaald
Laatst bijgewerkt door caboclo op 26-01-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 17:10

caboclo schreef:
Annett1990 schreef:

ik denk dat jij dat t beste kan weten wie dat gedeeld zel hebben he..
waarschijnlijk die genen die je paardje heeft opgehaald

Haha dat denk ik niet aangezien getuigen zeggen dat de stal die vrouw hebben gepust om Soraya mee te nemen ;) Daarbij zal dat nogal dom zijn gezien ze zelf alle bewijzen heeft dat ze zelf liegt :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 17:34

Renske_W schreef:
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en natuurlijk blijf je erbij dat jouw verhaal de enigste juiste is.
Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal is oogelost en jij je paardje weer terug krijgt.

Ik ga jouw oproep ook niet delen op fb. Omdat ik niet weet wat wel of niet waar is.

Amen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:08

Ja meer dan dat zou ik ook niet zeggen ;)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:10

k heb je een prive bericht gestuurd maar heb niets terug heb dat een reden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:49

SplashIsLief schreef:
Renske_W schreef:

Amen.

En ik ben hier ook compleet mee eens!

Anouk: al gewend in biezenmortel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:55

Dames hebben jullie nog iets leuks gedaan van het weekend :-)

Brr het word wel frisjes buiten. Net bij onze dame geweest. Die was ook zo heerlijk gek aan het doen. Heerlijk z'n dier :-)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 18:58

Misschien kunnen jullie die discussie in een eigen topic voeren?

Anouk: Ken je al veel mensen uit Biezenmortel? O:)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:00

Dit was mijn activiteit van vandaag. :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:26

Lekker renske!!!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:46

Ik heb vandaag niet veel gedaan. Haalde mn paardje daarstraks uit de weide. Heeft haar weidegenoot haar ONDERdeken ertussen uit gehaald en helemaal kapot gemaakt, dat is voor een x niet zo erg, maar hij heeft nu ook al 2 x een amigo deken kapot gemaakt, en daar ben ik nu dus echt mega saggo van mehh.

Zo dat lucht op :')

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:51

Jaloers Renske!

Oeff dat is zuur zeg :=

Ik heb vandaag niks gedaan, alleen een verslagje gemaakt en daar houd daar houd het veder ook mee op hahaha

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 20:53

Dat is wel zuur zeg!
Zou daar ook niet zo heel blij van worden...
Mijn paard heeft ook bij een pony gestaan die nog wel eens in mijn paard zijn dekens ging hangen.
Nu staat hij met 2 andere buiten, hangen ook nog wel eens in elkaars deken, maar het blijft wel heel nu.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:05

haike schreef:
Anouk: al gewend in biezenmortel?

Ja het gaat wel :D Wel gek, ik moet een sleutel bij maken en heb geeeeeen idee waar, allemaal van dat soort kleine dingen. (Ik woonde al mijn hele leven in Houten dus ik wist daar alles te vinden)

Barbabientje, wie moet ik kennen? :D Leuke jongen??? O:)

Ik zie de duinen voorbij komen, heerlijk!

Sharon, wat balen!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:24

leuk renske, wil ook weer is naar de duinen. heerlijk!

sharon dat is echt vervelend hier voorheen op pensionstal gehad grote die het leuk vinden de kleintjes aan hun deken op te tillen. Zo met zijn 2jen gelukkig nog niet.

Bah wat een weer mensen...

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:27

Ja het is echt simpelweg k*t weer!