Denk idd dat het dan handiger is om apart te rijden lien, heb ook geen idee hoe laat wij naar huis gaan/ willen. SS wat mij betreft kan je meerijden, ik rij wel in een twingo en moet mc en tassen kleertjes meenemen. En Marley en mezelf Dus ik heb nog 1 plekje over
Vanaf hoe laat is het? want misschien kan SS dan met Eef mee en ik met Lien? Ik ben zo godsgruwelijk moe en moet de volgende dag weer werken dat ik het ook niet erg vind om op tijd weer weg te gaan Tenzij de meesten pas rond 14.00uur komen ofzo, dan is het wel heel kort.
Na overleg met Eef, rijd ik toch met mijn vaste taxi mee hihi! Zij wil wel gewoon gaan als ik te verrot ben maar als het meevalt kan ik toch ook wat langer blijven.
Jolanda, wij kunnen best samen rijden, ik ga dus alleen vroeg (15u) weer terug, aangezien ik die avond moet werken. Als je dat geen probleem vindt, moet het goedkomen!
Snap ik! Ik wil wel jullie kant uit komen ofzo. Ik ga wel even kijken wat handig is zo op zondag. En anders rij ik gewoon zelf als het niet anders kan.
Invisible
Geplaatst: 20-12-13 23:28
Ik vind het niet erg hoor om vroeger weer terug te gaan
Dan neem ik t voor je mee Esther! Wij hadden het gehaald maar helaas heb ik nooit de hoeveelheid bv per dag kunnen halen waarmee het nodig was, vit. K is toegevoegd aan flesvoeding dus dan hoef je het niet te geven..