Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rachel_Chap schreef:Als je terugleest staat het ergensmaar opzich, als wij gaan eten moeten we sws eerst naar Dordt Centraal vanaf Stadspolders en dat moet iedereen, dus dan reizen we 3 minuten samen
gaan degene die naar huis moeten naar huis op Centraal en de andere gaan naar de mac
Isa schreef:Jessica_1998 schreef:Ik moet nog even kijken hoe ik t doe met teruggaan..
Ik mag savonds niet alleen met de metro en bus, dus dan moet mn moeder me halen bij centraal alleen dat mag niet te laat worden(ze wil steeds rond 7uur)
Hadden jullie al een begintijd in gedachten?
Gaan Janine/Annabel niet?
Isa schreef:Rachel_Chap schreef:Als je terugleest staat het ergensmaar opzich, als wij gaan eten moeten we sws eerst naar Dordt Centraal vanaf Stadspolders en dat moet iedereen, dus dan reizen we 3 minuten samen
gaan degene die naar huis moeten naar huis op Centraal en de andere gaan naar de mac
Als we nou rond 6en zorgen dat we op centraal zijn?
Of hoelaat moet Jolanda weg?
jilinda schreef:Isa schreef:Als we nou rond 6en zorgen dat we op centraal zijn?
Of hoelaat moet Jolanda weg?
ligt aan de reistijd verschilt per dag, in het weekend moet ik minimaal 1 keer overstappen.
ik moet rond 7 uur weer in lelystad zijnkan ietsjes later maar ik moet nog naar huis en baantjer begint om kwart over 8
Isa schreef:jilinda schreef:
ligt aan de reistijd verschilt per dag, in het weekend moet ik minimaal 1 keer overstappen.
ik moet rond 7 uur weer in lelystad zijnkan ietsjes later maar ik moet nog naar huis en baantjer begint om kwart over 8
Je moet 1 keer overstappen, als ik naar Rash ga moet ik ook 1 keer overstappen en mijn trein rijd dan altijd verder naar Lelystad.
Je moet dus om ongeveer 5 uur weggaan, maar ik weet niet of dat te vroeg is om al te gaan eten?
jilinda schreef:VANAF MORGEN BIJ DE KRUIDVAT........... TREINKAARTJES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor maar 14 euro