We wachten nog op 2 reacties en volgens mij zullen we die na het weekend wel hebben. Dan kunnen we het serieus gaan maken. We hebben inmiddels al 6 mensen die in het huisje blijven.
Mag ik misschien op de reserve lijst? Hoorde dat er een afmelding was, maar zit momenteel financieel niet zo breed. Maar als ik tegen die tijd weer werk heb zou ik graag mee willen
Ik heb zojuist meer details gekregen vwb het paardrijden zelf.
Het programma is als volgt (zondag 22 september):
Ontvangst op de ranch met koffie/thee iets lekkers (11:45 uur)
Na ongeveer 45 minuten vertrek van de buitenrit (12:30 uur)
Na een uur lunchen op een mooie locatie in het bos, halverwege de route (13:30 uur)
Na een uur start het tweede deel van de rit (14:30 uur)
Na weer een uur terugkeer op de ranch (15:30 uur)
Prijzen: Prijs van dit programma bedraagt 62,50 euro per persoon. Voor de persoon met het eigen paard (Nine1987) wordt 15,00 euro bijdrage gevraagd voor deelname aan de buitenrit en 15,00 euro bijdrage voor de lunch in het bos (dus in totaal 30,00 euro).
Aanvullende informatie: Het strekt tot de voorkeur om tijdens de buitenrit een rijbroek of spijkerbroek en rijlaarzen of stevige schoenen te dragen. Tijdens de rit is het dragen van een cap verplicht. Ook voor de persoon die meerijdt met het eigen paard. Eventueel hebben ze een aantal caps te leen.
xStephanie
Geplaatst: 18-07-13 17:25
Lieverds ik geef bij deze mijn plek aan Sanne Ik heb het er al over gehad en als t goed is word t nu door Dorine en Sebas verder geregeld
Jammer steph, maar we treffen elkaar nog wel! Ik ga het met Sanne regelen.
MarliesV
Geplaatst: 26-07-13 23:24
Hoorde dat de plek van Cindy vrij is.
Ff gekeken maar ga niet mee. Wil alleen met mijn eigen paard mee en heb geen betaalbare optie qua vervoer helaas.
Super plan. Hoop dat jullie een leuke rit hebben.
Edit lees net dat Cindy toch mee kan, super!!!
Friesfanaat
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-13 16:24
Hoi allemaal,
Ik baal er enorm van, maar naar alle waarschijnlijkheid kan ik niet mee met t weekend en waarschijnlijk zelfs niet met de buitenrit... Als iemand in mijn plaats mee wil/kan neem dan even contact op met mij.
Ik vrees dat ik helaas toch moet melden dat het mij niet gaat lukken, 60 euro is enorm veel geld voor mij momenteel. Ik had mijn vakantie iets anders ingecalculeerd waardoor ik nu al in de knoop kom met school, en boeken enzo te betalen... Ik ga dolgraag mee, maar helaas moet de financiële kant het ook toelaten
Jammer Colien, maar soms is het even niet anders Aangezien er ook reserveringen van afhankelijk zijn wil ik wel verzoeken als er met iemand iets is, dit via de mail te melden. Anders komen we straks voor rare verrassingen te staan als we een bericht niet gezien hebben.
Colien
Geplaatst: 02-08-13 13:44
Jup helaas, baal er wel van. Moet ik alsnog mailtje sturen zodat jullie alles bij elkaar hebben op de mail?
De buitenrit is gepland, het huisje is geboekt. Nu kunnen de andere leuke dingen besproken worden. Alleen is het hier nog al stil... De rit zelf is op Zondag middag. We komen vrijdag middag aan (vanaf 15uur) en moeten er maandag weer uit zien (voor 10uur). Wat natuurlijk genoeg ruimte laat om andere leuke dingen te doen: Iets in het bos; Zwemmen; Dingen in de omgeving, etc.