Mocht iemand mij op de foto hebben staan wil ik die erg graag hebben!!
Ik heb er ong 3 stuur ze vanavond even, nog succes in castricum!
janouk
Geplaatst: 28-07-13 19:29
Stiekem even kijken of iemand al foto's heeft geplaatst en dan vooral van mijn honden. Ik ben zo benieuwd of het jullie wel gelukt is een mooie foto van Ronaldo en Baloe te maken voor boven de bank in de huiskamer.
Erna_
Geplaatst: 28-07-13 19:49
Daar heb je ze dan
Er staan nog een paar van-alles-wat-foto's in dit album
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 28-07-13 19:51
Haha janouk, ze komen wel...
Ik kom er net achter dat ik bij ALLE foto's op een paar actiefoto's na de witbalans nèt niet goed had staan.
Dit is zo'n actiefoto.
Erna, mooie foto!
janouk
Geplaatst: 28-07-13 19:58
Helemaal blij met de foto's Vooral die met mijn zoon en zijn hond wow zo lief En de familiefoto is gaaf
Ik had mijn witbalans ook helemaal verkeerd staan, dacht dat ik hem op automaat had gezet omdat het licht steeds wisselde, had ik hem op gloeilamplicht gezet (zitten naast elkaar op mijn camera). Zo stom Nou ja, met lightroom kan ik het gelukkig helemaal in orde maken, 't is alleen wat extra werk
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's. Hopelijk kunnen ze de eigenaresse na vandaag nog een beetje opvrolijken.
Sonraffie
Geplaatst: 28-07-13 22:31
Ik ben net thuis, vanmiddag de helft van de foto's uitgezocht ga morgen weer verder...
Sonraffie
Geplaatst: 28-07-13 22:32
ik bewerk eerlijk gezegt bijna nooit, ik vind dat je iets niet mooier moet maken dat het is... sommige mensen bewerken hun fotos zoveel dat het gewoon nep wordt..
Ik pas kleuren aan (vooral helderheid/contrast en natuurlijk bij een verkeerde witbalans), werk storende elementen weg, verscherp soms een beetje en trek de horizon recht. Ik snap heel goed dat je liever niet wil bewerken, maar aan de andere kant denk ik ook weer: 'wat ik anders met een duurdere camera bereikt zou hebben, doe ik nu met gimp.'