Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Titsia schreef:1. BITPASCLINIC:
Extra info: http://www.passendbit.nl/
=> N. gaat de mond na van je paard, kijkt naar je huidig bit om te zien wat daaraan eventueel kan verbeterd worden, kijkt ook naar je rijden en gaat bepalen welk bit het meest geschikt is. Je kan zelf verschillende bitten meebrengen maar ze heeft zelf ook een voorraad bitten mee die dan kunnen gepast/aangeschaft worden.
Kostprijs: 35 EUR per combinatie + 175 EUR reiskosten te verdelen over de deelnemers - dus +/- 20 EUR pp extra = Totaal van +/- 55 EUR pp
Hiervoor heb ik minimaal 8 deelnemers nodig, meer mag ook, ikzelf doe alvast mee met twee paarden en heb 1, mogelijk 2 pensionklanten die willen meedoen. Wie heeft er nog interesse? Geef je maar op via dit topic.
1. Lobke met Licor
2. Lobke met Zarcillo
3. L met Zarzuelo
4. Titsia met Benthe D.
5. Annick met Black eyed Peas
6.
7.
8.
...
Zodra ik genoeg animo heb ga ik op zoek naar een datum met N. en stuur ik een Doodle naar alle deelnemers.
2. DRESSUURCLINIC met G udrun S chlack
Extra info over GS: http://www.vandijck-schlack.be/
Kostprijs: 60 EUR/ uur + vervoerskosten (nog te bepalen)
Ik heb minstens 3 volle uren nodig, dus even aangeven of je privé of duoles wil.
Ik bel GS als ik genoeg animo heb, eerste contact via mail is gelegd. Ik vraag geen pistehuur als het bij mij doorgaat, als er toeschouwers willen komen, zou ik 5 EUR pp vragen zodat het hier geen massabedoening wordt en ik eventueel een deel van de kilometers van GS zou kunnen terugvorderen. Ik zal dan water/koffie/thee voorzien.
1. Lobke met Zarcillo (privéles)
2. Titsia met Benthe D. (voorkeur duo)
3. Annick met black Eyed peas(voorkeur duo)
4.
5.
6.
...
Idra schreef:OK, wil iedereen die graag wilde meedoen aan de bitpasclinic even aangeven welke data passen?
Wat het maximumaantal betreft, ze kan 3 combi's per 1,5u doen, dus bij een dag van 9u (ze wil lange dagen kloppen) kunnen er 12 combinaties meedoen.
Mogelijke data BITPASCLINIC:
zat 8 februari: ok
zon 9 februari: ok
zat 15 februari: ok
zon 16 februari: ok
zat 22 februari: ok
zon 23 februari: ok
Ik zou de datum graag maandag vastleggen, dus liefst snel een antwoord
Wie al aangaf geïnteresseerd te zijn:
1. Lobke met Licor
2. Lobke met Zarcillo
3. L met Zarzuelo
4. Titsia met Benthe D.
5. Annick met Black eyed Peas
6. Tessa met L'Amour
7. Monia met Dyson
8. Nathe met Rumba
9. I met ruin
10. I met merrie
11. Evy met Indira
12. ...
(Ruth nog aan het twijfelen en Jooke ook)
Clinic gaat door onder voorbehoud van het weer. Alles gaat buiten door, ik heb geen overdekte poetsplaats, eventueel wel een stal die ik vrij kan houden.
Parking kan in de berm.