Denk dat er wel mee zullen gaan vanuit eindhoven Quir?
En ik kan, dus ik denk dat ik ga
Mijn lieve zuster kan namelijk niet die dag
Estera
Geplaatst: 07-04-13 12:13
Namens de organisatie:
Iedereen die op dit moment op de lijst staat met: Aanwezig (Y), Misschien (?) en Onbekend (O) gaan van ons persoonlijk bericht ontvangen (PB/DM) met daarin rekeninggegevens voor de betaling.
Wij hebben het maximale budget voor de meeting vastgesteld op € 25,00 en dient voor 30 april voldaan te zijn. Het uiteindelijke definitieve bedrag voor de kosten van de meeting per persoon moet nog nader vastgesteld worden en kan dus lager uitvallen dan de hierboven vermeldde € 25,00.
Het verschil hiertussen zal terug gestort worden op jullie rekening, zodra dat bedrag bekend is. Ik ga ervan uit dat jullie kunnen begrijpen dat het definitieve bedrag pas rond 18 mei duidelijk zal zijn. De reden dat we nu € 25,00 gaan innen is omdat we inkopen moeten gaan doen en we het niet zien zitten om dat voor te schieten en af te wachten of we het geld dan wel terug gaan krijgen.
De betaling van € 25.00 dient uiterlijk 30 april 2013 om 23.59 uur op rekening te staan. Hebben wij geen betaling ontvangen, dan zal er geen uitnodiging voor de meeting verstuurd kunnen worden. We versturen na 30 april dan ook geen reminder meer.
Dat is mij een veel te groot bedrag! Ik consumeer voor hooguit 5 euro op zo'n dag en zeg hierbij af. Sorry, maar dat kan Bruin niet trekken. Veel plezier in ieder geval!
Oh sorry, de eerste zin had ik inderdaad niet gelezen, excuses
Estera
Geplaatst: 07-04-13 12:30
Namens de organisatie:
Bij afmelding na betaling, maar vóór inkoop voor de meeting, zal het bedrag van € 25,00 uiteraard terug gestort worden.
Echter! Bij afmelding ná inkoop zijn de kosten reeds gemaakt en brengen we het definitieve eindbedrag wél in rekening en ontvang je alleen het verschil tussen het definitieve bedrag en deze € 25,00. Dit risico loop je na 30 april 2013.
Misschien ook handig om te weten hoeveel vegetariërs er zijn, ik ben namelijk echt niet van plan geld te gaan besteden aan vlees dat ik niet eet .
Seb8iaan
Geplaatst: 07-04-13 12:54
_San87_ schreef:
Misschien ook handig om te weten hoeveel vegetariërs er zijn, ik ben namelijk echt niet van plan geld te gaan besteden aan vlees dat ik niet eet .
Dit soort specifieke zaken zijn al besproken binnen de organisatie en hier zal ook aandacht aan worden besteed. Het is echter niet mogelijk een specifieke prijs voor iedere individu te maken o.b.v de exacte dingen die genuttigd worden. Kortom: Met vegetariërs zal rekening worden gehouden, maar zullen onder dezelfde prijs vallen.
ik vind het jammer dat het een zaterdag is niks aan te doen
Lolacabana
Geplaatst: 07-04-13 13:11
Vind 25 euro wel veel geld. Ik eet geen vlees en drink geen alcohol..
Even denken of ik het er voor over heb.
Seb8iaan
Geplaatst: 07-04-13 13:13
Zoals in het bericht ook al staat vermeldt, er moeten bepaalde zaken op voorhand aangeschaft gaan worden. Het is heel goed mogelijk dat het onder de €25 blijft (die je natuurlijk gewoon terug krijgt). Maar de ervaring leert dat dit makkelijker werkt dan het later verhalen van die te weinig in rekening gebrachte €22 (bijv.) Er moet natuurlijk ook rekening gehouden worden met aanvullende zaken om alles in te vullen (naast eten en drinken). Daarnaast is vlees natuurlijk ook niet bijster goedkoop. Er zullen ook voor de vegetariërs alternatieven zijn en natuurlijk dingen zoals salades ed.
Ik wil even aangeven wegens een druk leven uit de organisatie te zijn gestapt.
De organisatoren rwerken keihard om dit rond te krijgen. Wel vind ik op persoonlijke titel 25 euro ook een erg hoog bedrag. Ik heb weekenden weg georganiseerd incl. accommodatie, eten, drinken en workshops en entertainment wat max 60 euro per persoon was.
Drunksheep
Geplaatst: 07-04-13 13:33
Ik kan helaas ook niet komen op een zaterdag, en zoals hierboven ook al door iemand is gezegd; 25 euro is veel geld als je vegetarisch eet en geen alcohol nuttigt
Ik ben wel benieuwd welke persoon/personen door de organisatie dusdanig een hand boven het hoofd wordt gehouden dat het nodig is om mensen uit te sluiten onder het mom van 'de mods van Bokt zien het niet zitten', terwijl er maar 1 mod daadwerkelijk komt.
Dus, wie mag ik feliciteren met de voorkeurspositie?
Deze 25 is een bedrag wat nog niet vast ligt. We gaan uiteraard proberen dit lager te krijgen, en ik denk dat dit zeker ook gaat lukken. Dan zal het te veel betaalde geld ook worden terug betaald. Helaas is het nog niet mogelijk een bedrag vast te stellen als er nog niet bekend is hoeveel er daadwerkelijk komen.
Estera
Geplaatst: 07-04-13 14:17
Namens de organisatie:
Zoals Monster_tos hierboven al aangegeven heeft: Deze € 25,00 is niet de definitieve bijdrage voor de meeting. We willen er graag een heel stukje onder gaan zitten, maar we begrijpen dat het voor sommige personen best een heel bedrag is of in elk geval een bedrag is wat je er niet voor over hebt. Om een beetje een indicatie te geven wat er geregeld moet worden en wat mogelijk geld kan kosten: - vlees en overig voedsel, - frisdrank, bier en wijn, - servies, - bbq's, - tafels en stoelen, - koeling, - partytent Om maar een aantal dingen te benoemen. We proberen sommige zaken uiteraard gratis te regelen, maar een heleboel dingen zijn op dit moment nog niet duidelijk.
We vinden het erg jammer dat er mensen afhaken vanwege het door ons gestelde budget, maar hopen ook dat er begrip is voor het gegeven dat wij niet voor gaan schieten uit eigen zak of naderhand veel effort moeten besteden aan het krijgen van het geld. Het is onze keuze om zeker te zijn van het geld en het teveel betaalde terug te storten.
Onderscheid maken tussen personen die wel of geen alcohol drinken, die veel of weinig nuttigen of wel of geen vlees eten is ondoenlijk. Dat is misschien te doen voor kleinere feestjes en professionele organisaties, maar wij zijn maar een klein clubje vrijwilligers die proberen een leuk meeting te organiseren.
Wij hopen hiermee wat meer duidelijkheid te geven en eventuele twijfels weg te nemen.
Ik hak ook af ivm verjaardag en mn budget. Ik zou ook reiskosten meebetalen en dan kom ik met alles toch wel snel op de 40 euro, en dat heb ik dan nog niet. Veel plezier iig!
jSophiaF
Geplaatst: 07-04-13 14:30
Het bedrag van 25 euro persoon vind ik aardig aan de hoge kant. Als je bij een slagerij aangeeft dat je voor 120 personen vlees nodig hebt voor een BBQ, zal er wat aan de prijs gedaan worden. Zelf ooit zo iets georganiseerd te hebben kwam ik niet hoger dan 12,50 a 15,- per persoon. Alle andere zaken zoals salades, drankjes kan je zo duur maken als je zelf wilt. Er dient ook rekening gehouden te worden met personen die geen vlees eten en/ en geen alcohol drrinken, kan hier een lijstje voor gemaakt worden. Daarnaast denk om dat je er ook rekening mee moet houden, dat het vervoer erheen ook geld kost, wat het totaal bedrag alleen maar hoger maakt.
Ik zet mezelf even ondervoorbehoud op de lijst, tot de definitieve bedrag bekent is.
Na het lezen van het bericht van de organisatie , denk ik toch echt dat er rekening gehouden dient te worden met de vegetariërs onder ons. Een aantal zaken uit de lijst kan ook onderling geregeld worden lijkt mij, om zo de kosten te drukken.