Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
monica42 schreef:Wij gaan dan op vakantie

monica42 schreef:Nee, ik kan wel
Ik ga daar op vakantie
Sorry
Charlie1708 schreef:Jaja uw moedergevoelens kwamen boven, geef maar toe
Ik wil geen baby's
Nee, ik wou gewoon op een vriendelijke manier duidelijk zijn. Want ondanks eerdere pogingen door medebokkers (jullie) werd het niet zo goed begrepen denk ik..
- aan mijnen teut zal't nie liggen)
.
lienbono schreef:monica42 schreef:Nee, ik kan wel
Ik ga daar op vakantie
Sorry
Jolien, wil je alstublieft een beetje duidelijk zijn? Ik denk niet dat je beseft hoeveel tijd erin steekt om zoiets te organiseren. Aangezien je 12 jaar bent zal je aan je ouders moeten vragen of je daar naartoe mag en kan. Voor je hier in dit topic zegt dat je graag mee wil gaan enz, vraag het best eerst na bij je ouders. Pas als je zeker bent dat het kan en mag van je ouders moet je je aanmelden.
En let op, het is geen gratis lesje. Je zal er ook voor moeten betalen.
Ik denk dat in de huidige planning, iedereen nog kan? Titsia schreef:Ja idd heel goed bezig, maar ik kan echt niet, en had dat eerder ook al aangegeven dat de kans kon zijn dat ik met een nieuwe job geen verlof kon krijgen. Mijn baas is hier meer niet dan wel en ik kan er amper iets aan vragen (druk druk druk) dacht dat de lijst ook al werd aangepast omdat het kon zijn dat het eerste groepje ging wegvallen? (ik zat daarin)
Ik was dat met u omdat er bij mij ook de kans in zit/zat dat ik eventueel werk zou hebben:-)