Goed idee om van te voren boodschappen te doen voor de bbq. Hebben we na een dagtocht vast geen zin meer in. Ik kan evt een electrische koelbox meenemen. Maar 2 koelkasten zouden genoeg moeten zijn toch? Als er op vrijdagmiddag een paar mensen boodschappen doen voor de bbq, kan er meteen patat worden meegenomen wat we dan bij de caravan kunnen opsmikkelen. Hoeven we de zadels (en niet te vergeten onze sokkenvriendjes) ook niet onbeheerd achter te laten.
Ik denk dat wij wel vroeg zijn en ik vind het niet erg even boodschappen te doen.
grid
Geplaatst: 20-03-13 18:18
O ja zo'n electrische koelbox is handig (onze is helaas kapot een vriend had de deksel draaiende op z'n kop gelegd dat vond ie niet fijn )
Ik weet dus niet of er meer koelkasten aanwezig zijn/ waren We waren vorige keer al ontzettend blij dat er 1 bij zat (tenminste in de kleine caravan zat er toch geen of wel?!)
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 18:44
In 'onze' caravan stond er in de tent zo'n klein koelkastje
ik hoop as zaterdag mijn eerste rit te kunnen maken met een vreemd paard erbij, meiden uit de buurt hebben ook tinkers en daar kan ik met mee rijden als de plannen samen vallen. helaas door het weer zo weinig kunnen trainen dus hoop dat dat wel goed komt, wil nl niet met ongeconditioneerd paard een weekend gaan rijden.
Komt goed Sharon. Hier hebben we ook iets minder gereden door het slechte weer van de laatste maanden. (zeker met die wind ga ik liever niet met de trailer op pad)
vanmiddag een half uurtje met 2 tinkers en een arabier gereden. het ging echt heel fijn, Lou was wel iets feller maar goed controleerbaar en niet vies naar de andere vreemde paarden. ik heb echt 2 toffe dagen achter de rug met zoveel vertrouwen dat ik weet dat het goed komt.
hij was vandaag wel wat nat op de borst door het piafferen en druk maken maar verder niet buiten adem ofzo. TROTS!!!
ik zit een beetje in dubio... Was er helemaal vanuit gegaan dat ik lekker met jullie mee op rit zou gaan de zaterdag maar nu zie ik vandaag dat we juist die dag ook staldag hebben... Dit is 1x in het jaar een gezellige dag met alle mensen van stal. Dit jaar gaan we ook samen een bosrit maken en hebben we 's avonds een grote bbq. De staleigenaar wordt deze dag ook 60 dus zit er een extra feestelijk tintje aan. Ik ben nu dus hard aan het nadenken wat ik ga doen. Vind het erg gezellig om met jullie mee te gaan maar ook de rit met alle stalgenoten is natuurlijk top... Waarom moet dit nou ook net tegelijk vallen???
hey Boncho gewoon doen wat je fijn vind en evt het makkelijkst is. kun je vrijdag of zondag niet even langskomen op de koffie ofzo?
hier vandaag weer een rit gehad van1,5u met tinker uit de buurt, was fietser bij die losse hond mee had. was goede training voor Lou, maar ook mijn vertrouwen in hem groeit met elke x als ik met hem werk. ook al was hij vandaag erg fris ( 2 weken niks gedaan) ging hij van te voren een keer plat op zijn buik, omdraaien en maken dat ie weg was ( want daar waren we nog niet geweest baas en dat is eng dus doe ik toch eeeeeeeeeecht niet ) even op zijn lazer gekregen, toen ging meneer op rust staan om te wachten op tinker..... sul maar wel mijn super lieve eigenwijze stiekem doe en kan ik het echt wel hoor vrouwtje sul hihi..
Hoe jammer ik het ook vind, ik heb toch de keus gemaakt om mee te gaan met staldag. Vorig jaar heb ik dit ook moeten missen omdat ik toen net bevallen was. ook is het een stuk makkelijker om hieraan mee te doen omdat mijn vader dan niet hoeft te rijden naar Epe toe. Helaas ga ik jullie dus niet meeten...
Het duurt nog eventjes maar wil hier onder voorbehoud melden dat het tegen de tijd van ons weekend nog zo is met Rumba ik niet mee zal gaan.Vandaag met crazyshar erover gehad en gelukkig alle begrip voor de situatie. Uiteraard hoop ik dat het tegen die tijd lekker op rolletjes loopt,maar om eerlijk te zijn als Sharon er niet was had ik de knoop doorgehakt en me afgemeld. Gelukkig is zij mijn stok achter de deur en oefen ik vrolijk verder met Timo zolang het mogelijk is. Ik hoop mee te gaan uiteraard want het lijkt me ontzettend gezellig om samen te genieten met gelijkgestemde paardenliefhebbers en jullie eens in het echt te ontmoeten
zoals tegen rebecca ook gezegd, als zij zich terug trekt doe ik dat ook helaas. ik zie het niet zitten om met lou meerdere dagen alleen tussen vreemde paarden te zetten zonder dat ik weet wat ie doet en hoe hij reageerd. als rebecca met timo meegaat heeft hij in ieder geval enig houvast. dan wordt het toch een andere x. ik steun dinnetje 100% en de veluwe gaat niet lopen, en jullie hopelijk ook niet hihi.
Dat zou heel jammer zijn Rebecca en Sharon. Maar wel heel begrijpelijk met Rumba.
grrr
Geplaatst: 17-04-13 09:20
Heel begrijpelijk Rebecca! Ik kan me voorstellen dat je als het niet goed met haar gaat er wel wil zijn thuis.
Als degene die contact heeft gehad met de camping voel ik me wel verantwoordelijk naar de campingbaas toe. Als Maartje en moeder (ivm Arya) en Rebecca en Sharon niet meegaan is dat 1 hele caravan die dan niet verhuurd is. Ik heb geen idee of hij dat een probleem vind, maar houden jullie daar wel rekening mee in de vorm van een compensatie of iets?
Verder heb ik er onwijs veel zin in meiden! Hier gaat het rijden erg goed, Kas is steeds heel braaf dus ik vind het heerlijk er even lekker tussenuit te kunnen!
timokyana
Ik zou zo en zo bijtijds afmelden marleen,wij zitten natuurlijk ook met de paardentaxi. Een compensatie zou ik begrip voor hebben,ik zou er geen enkel probleem van maken. Al hoop ik gewoon lekker mee te kunnen
grrr
Geplaatst: 17-04-13 09:23
Super! Ik hoop ook dat je gewoon lekker meekunt! Lijkt me leuk om jullie eens in 't echt te ontmoeten, je bent de enige die ik volgens mij nog nooit ontmoet heb.
haha YAY hier ook wel een galopje maar nog niet de ballen om het in de groep te doen hoor, mss op een ballen moment en de zekerheid dat stoppen stoppen is haha.
het is echt bijna zover hé, hoe het er nu naar uit ziet kunnen we in ieder geval gewoon mee