Wie -----> Shethouders
Wat -----> Buitenrit
Waar ---->Ommen
Wanneer ->Meivakantie
Waarom -> Waarom niet?

Oke, thats it
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KirstenVosje schreef:We moeten dus een trailer regelen in Grun, dan komen we in de buurt!
Als Elisa mee kan zou dat geweldig zijn, kan die samen met Blacky in de trailer? Of anders die andere shet die bij Elisa staat?
en anders misschien shet van haar? daar kan op gereden worden , maar hij is ook braaf voor de kar. Als Zorro er niet klaar voor is in de mei vakantie weet ik niet of ik iemand heb die me wil brengen.
KirstenVosje schreef:MarlindeRooz schreef:Iedereen die wil komen probeer eerst een.pony te regelen.
We loten dan wel wie mee mag.
Eerst maar proberen zo veel mogelijk paarden te regelen denk ik.. Ik ga echt janken als ik niet mee mag
LoveMickey schreef:KirstenVosje
[quote="MarlindeRooz schreef:Iedereen die wil komen probeer eerst een.pony te regelen.
We loten dan wel wie mee mag.
Eerst maar proberen zo veel mogelijk paarden te regelen denk ik.. Ik ga echt janken als ik niet mee mag
[/quote]
Hannemarie schreef:Joel, er is gewoon te weinig plek
iedereen moet gewoon zelf een pony regelen, en als er dan nog plek over is gaan we loten.
dus het is niet 'nu opeens niet meer'
want er was nog niets zeker
LoveMickey schreef:Hannemarie schreef:Joel, er is gewoon te weinig plek
iedereen moet gewoon zelf een pony regelen, en als er dan nog plek over is gaan we loten.
Ik sta niet eens meer op de lijst, waarop 'misschien' staat.. Dus ik voel me echt heel erg genegeerd!
LoveMickey schreef:Hannemarie schreef:Joel, er is gewoon te weinig plek
Ik sta niet eens meer op de lijst, waarop 'misschien' staat.. Dus ik voel me echt heel erg genegeerd!