Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Iets ouder maar zeker de moeite waard: Heather, een dartmoorpony die ik nog wel ken van mijn stage (8 jaar geleden denk ik) bij Franka. De stage is me slecht bevallen maar de pony's zijn geweldig.
http://link.marktplaats.nl/578960408
NathalietjeB schreef:ik wil 2 ploegen maken een ochtend ploeg en een middag ploeg.ik wil starten rond 10 uur dat de paarden om half 10 op de parkeerplaats zijn zodat men nog even tijd heb om even rustig uit te laden en nog even een borstel erover heen te halen als ze dat willen.
ik neem aan dat 2 uur genoeg tijd is voor zowel portret als los/longeer en rijfoto's voor 5 modellen.
zodra de eerste ploeg klaar is is er pauze. en de ochtend modellen moeten daarna maar zelf kijken wat ze gaan doen dat is helemaal aan jullie zelf of jullie daarna gelijk weer naar huis gaan of eerst nog ff rondje door duin gaan ofzo.
de middag ploeg wil ik rond 13 uur gaan starten
dus dat de middag ploeg om 12:30 aanwezig is.
dus als alle modellen even in het lijstje aan willen geven welke in de ochtend willen en welke smiddags dan is dat voor iedereen overzichtelijk
ochtend groep:
1. Nilay van Malenka
2.
3.
4.
5.
middag groep:
1.
2.
3.
4.
5.
Malenka schreef:Ik wil 's ochtends omdat ik denk dat het ochtendlicht beter is dan het midddaglicht voor mijn lichte palomino. Avondlicht is het beste. Maar dat hebben we niet. Mochten de fotografen hem juist liever met het middaglicht hebben dan pas ik me aan.