Uiteraard mogen er ook geen Fotografen-in-actie foto's ontbreken.
Bagheera_206
Geplaatst: 29-07-12 22:01
bente_ schreef:
Mag je de foto's ook voor facebook enz. gebruiken of ... ?
Zolang jij mijn watermerkje laat staan mag je mijn foto's gewoon gebruiken voor al je social media als feestboek, twitsel, bokt, etc.
bente_
Geplaatst: 29-07-12 22:03
Bagheera_206 schreef:
bente_ schreef:
Zolang jij mijn watermerkje laat staan mag je mijn foto's gewoon gebruiken voor al je social media als feestboek, twitsel, bokt, etc.
Leuk! zal uiteraard het merkje ook laten staan.
Fosco
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 22:03
ja hoor dat mag zeker!
Zo, ik heb nu van alle modellen een foto geplaatst, nu ga ik beginnen met per model te werken.
Hier is trouwens de hel losgebarsten qua weer :}
Laatst bijgewerkt door Fosco op 29-07-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Bagheera_206
Geplaatst: 29-07-12 22:03
bente_ schreef:
Bagheera_206 schreef:
Leuk! zal uiteraard het merkje ook laten staan.
Dan is het geen probleem.
jenne
Geplaatst: 29-07-12 22:04
Bagheera_206 schreef:
bente_ schreef:
Heb al vast wat op mijn facebook gezet
bente_
Geplaatst: 29-07-12 22:04
Gave foto's! hoorde van iemand in Utrecht dat het daar ook al onweerde. Gauw paardjes maar binnenhalen dan.
Bagheera_206
Geplaatst: 29-07-12 22:05
Fosco schreef:
Hier is trouwens de hel losgebarsten qua weer :}
Ben ik blij dat dat rode wolkje van jullie hier langs drijft.
bente_
Geplaatst: 29-07-12 22:06
Had iemand trouwens nog een foto waar Silly (een poging) steigeren deed in het losgooi stukje? Ben eigenlijk wel benieuwd. Snap natuurlijk als jullie daar nu geen zin meer in hebben.
Mnon1994
Geplaatst: 29-07-12 22:06
hier heeft t net ook even geregent, ma da was ook zo weer over. dr komt uiteindelijk een site waar alle foto's komen te staan toch?
Heb van alle modellen van de ochtend nu 3 foto's geplaatst. Mijn PC gaat nu uit en kruip nog even op de bank om nog wat tv te kijken.
Semmetje
Geplaatst: 29-07-12 22:15
Bij ons in de Betuwe is het nog droog
bente_
Geplaatst: 29-07-12 22:15
Bagheera_206 schreef:
Heb van alle modellen van de ochtend nu 3 foto's geplaatst. Mijn PC gaat nu uit en kruip nog even op de bank om nog wat tv te kijken.
Gelijk heb je.
Succubi
Geplaatst: 29-07-12 22:21
Zo, Paanie staat ook veilig op het land. Die was helemaal kapot van alle indrukken en héél erg blij dat ik hem weer veilig bij zijn vriendjes terug had gezet . Sorry dat ik zo snel er weer vandoor ging . Gráni was helemaal op en vorige keer kreeg ik een peuter tantrum van hem en kreeg ik hem de trailer niet meer in. Dat wilde ik vandaag voor zijn . Maar het was super geregeld! Jammer dat ik niet lekker met iedereen kon kletsen!
@Bente: Het regent en onweert nu idd in Soest. De dag was qua weer perfect! Niet heet, niet koud, zon, bewolkt en weinig dazen!!
Er komen al mooie foto's langs! Soms een beetje raar om foto's van paarden te zien die ik die dag niet gezien heb
Wow "vrijstaand" van Bagheera is wel héél mooi gevlochten! Die hond is ook mooi op de kiek gezet! Leuk dat je de fotografen ook op de kiek hebt! . Bijkomse! Blinq van Anouk is érg mooi!! En Belle
Dank je wel xNavatu voor de eerste foto . Ik probeerde zoveel mogelijk uit beeld te staan maar Gráni moet af en toe gesteund worden . Deze is wel heel schattig
Ik vind de foto's ook heel mooi geworden, ik ben echt verliefd op Lotje de tink, wat een mooie aftekeningen heeft ze toch! En de haflinger is ook om op te eten....
En Grani met zijn puppehoofd! Mooie foto's zeg! Hij oogt heel onschuldig daar..is hij dat ook? Haha!
Ik ben heel benieuwd naar de woeste bok-foto van Bel! ( ik weet even niet meer welke fotografe naar mij toe liep en die foto liet zien...)
@Sune: Gráni is wel zo onschuldig als hij eruit ziet , hij is heel rustig aan de buitenkant maar wel een beetje onzeker aan de binnenkant . Alleen toen Wander, die prachtige haflinger die Gráni zichzelf heeft toegeëigend de duinen in liep werd Gráni daar wel een beetje boos over en begon even aan de hand te drammen/bokken . Belle gebokt?! Ik vind d'r zó leuk!
Sowieso waren er veel leuke modellen! Erg aansprekende paardjes!
haha da had k niet eens gemerst dat grani boos werd omdat wander weg ging haha! stiekem vind wander grani ook wel leuk hoor (A) of moet k beter zeggen t baasje van wander haha!!
Succubi
Geplaatst: 29-07-12 23:04
Haha is dat zo? Ik heb zelf niks met haflingers (behalve dat ik er 1 en een halve heb ) maar Wander vond ik wel érg leuk!! En Gráni al helemaal! Toen jij achter ons liep had Gráni er al een oog op en op het moment toen ik achter je ging lopen en heeft hij hem toegeeigend (áka, hij sloeg een andere pony weg ). Jij liep ook gewoon rustig de duinen in. Gráni draaide rondjes om mij heen, ik hield hem tegen en hij bokte nijdig op de plaats om zijn ongenoegen duidelijk te maken .
Middag groep: Sorry voor mijn auto alarm , hoop niet dat er iemand last van had En nogmaals sorry voor de bruine pony die achter Gráni liep en hij uithaalde/waarschuwde?
keeliie
Geplaatst: 29-07-12 23:07
Ja ik hoop dat de harde schijf gered kan worden gelukkig heb ik dr fotos van vandaag wel nog. Kan er denk ik morgenavond aan beginnen, op een andere comp, en hoop dat ze mijne snel kunnen maken! Wat eem geweldige fotos zeg, ik hoop dat de mijne ook zo mooi zijn hihi. Richard wat ga jij snel met bewerken joh xD
Mnon1994
Geplaatst: 29-07-12 23:11
oow echt ja?:O Da had k niet eens door haha! k heb geen last gehad van je auto alarm hoor:P
k heb verder niet super veel met hafjes. tja wander is ook niet mijn eigen paardje, als k een eigen paard zou kopen zou ik denk ik ook geen haflinger kopen.