De vriendin waarvan we de vrachtwagen altijd lenen, heeft de vrachtwagen die dag zelf nodig. Nu zijn we opzoek naar ander vervoer, bijv eentje huren. Maar dat is lastig, omdat we beide geen trailerrijbewijs hebben. Iemand nog ideeen waar we een vrachtwagen zouden kunnen huren voor een dag?
Vera, het is mogelijk dat je meerijdt. We gaan dan hier om half negen weg. Rijden naar jou en dan staat Ramona er dus al in. Hopelijk gaat Pampero makkelijk de trailer in! En dan rijden we rond half tien naar de vennen en zijn we tien uur daar Ook al denk ik dat m'n vader liever in de middag zou willen, gaan we toch maar in de ochtend aangezien wij niet heel ver weg wonen
Ik zie dat ik niet meer op de planning sta als fotograaf... Ik heb nergens gelezen dat ik reserve was, maar heb er speciaal voor vrij genomen van werk... Wat nu?
Eye_Dian: Ik heb jou alleen 's middags ingepland. Ik verwacht dat er wel iemand uitvalt en anders dan plan ik je gewoon ook 's ochtends nog in! Als jullie nog willen ruilen of zo, laat het dan even weten.