Ja ik zei de dag vantevoren iets van ja vriendinnetje van me uit Noordwijk komt hier stappen. Toen was het even doorvragen waar ik haar dan van kende maar daar bleef het ook bij :p
xShanty
Geplaatst: 10-06-12 12:33
Margoooo schreef:
Beter Fee!
Ik kan en mag gewoon, zeker nu ik Shanty al gemeet heb vinden m'n ouders het wel oke
xShanty
Geplaatst: 10-06-12 12:34
Margoooo schreef:
Ik weet dat Shanty te vertrouwen is, zelfs met drank op
Haha dat was ook echt de avond dat ik het meeste gedronken heb heb verder echt vet weinig gedronken. We hebbe n ook nog een bijna volle fles malibu over
De schoonmakers mogen het hebben vrindinnetjes die we gemaakt hadden waarmee we gisteren waren drankje doen nog hielden niet van malibu en de andere meiden zijn we niet meer tegen gekomen.
ROOS! Dankje voor de info dan kan t voor mij wss doorgaan ga t kaartje morgen kopen, is ie ook via internet te koop? En we moesten toch nog een stuk met de bus? Kan dat los betaald worden?
Ik ga het van t weekend even op een rijtje zetten! misschien dat het een uurtje later wordt als ik tot half 12 nog moet werken... en dan pik ik jullie bij de bushalte in noordwijk op! Fee weet welke het is
Echt? Dan ga ik er denk ik vanmiddag eentje halen. Moet alleen nog even uitzoeken of ik kan blijven slapen bij mijn tante in Haarlem, want dan reis ik dus over 2 dagen, en ik heb sowieso 40% korting, dus dan ben ik misschien wel goedkoper uit met een gewoon kaartje