Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Jij zou toch ook mee gaan Desiree
Bagheera_206 schreef:In verband met de beginnersmeeting van aanstaande zaterdag wil ik dit topic reanimeren.
Deelnemers voor komende workshop zijn een paar deelnemers uit onderstaand topic:
[BM] Fotomeeting voor beginners - poging 2
Deelnemers:
LynnDenise
Miranda_x
Vivan
Adamootje
Libris
Mochten er plekken overblijven dan wil ik die graag aanvullen met mensen die zich al eerder in dit topic hebben gemeld dat ze interesse hebben. Omdat er geen centrale lokatie is zal deze gewoon weer bij mij thuis plaatsvinden en dat datum moet nog worden geprikt.
Lijst met geinteresseerden:
Nooor_
Lalee_
maaike2800
SuSem
_Daniella
Niobe
Liins
Dreamdust
MadelonSunny schreef:Hmm, ik moet ook maar aan de nieuwe Photoshop. Die sluit toch beter aan op Lightroom 4?
Bagheera_206 schreef:MadelonSunny schreef:Hmm, ik moet ook maar aan de nieuwe Photoshop. Die sluit toch beter aan op Lightroom 4?
Klopt niet helemaal...Je loopt tegen wat "issues" aan als je vanuit LR4.2 je foto wilt bewerken in CS5. CS5 is verouderd en kan je RAW foto niet correct renderen naar TIFF om te bewerken. Je krijgt dan altijd de vraag of LR4.2 deze foto dan voor je moet renderen naar TIFF welke dan vervolgens automatisch geopend wordt in CS5. Dus dit werkt wel hoor.
Met CS6 krijg je deze vraag niet en zullen alle settings vanuit LR4.2 overgenomen worden in de Adobe Camera RAW 7.2 plugin van CS6.