Hihi de enige die met ons mee was, waar op de site bij staat 'voor mensen met ervaring' is Tiamo, bij alle anderen staat of 'geschikt voor iedereen' of 'geschikt geschikt voor mensen met enige tot veel ervaring', dus daaruit opgemaakt zou Tiamo de lastigste moeten zijn, maar dat was volgens mij niet zo
haha henk vroeg alleen bij mij toen we terug kwamen meteen en is alles goed gegaan met hem, bedoelde mij en Bobby
F_Orumster
Geplaatst: 24-06-12 16:18
Het regende enorm hard hier net + onweer. Heb erg genoten van een hete douche. Vond het schimmeltje Dunya een erg leuk dier, lekker sullig alles spannend vinden en een fijne vlotte tred.
@ Bokkers die er niet bij waren, het was een rustige rit, de paden waren erg modderig en we hadden 2 mensen die niet topfit waren (toch? 1 met de knie geblesseerd iig). Ook hebben we geen foto's gemaakt, gezien je een waterdichte camera nodig zou hebben.
Maaiike94
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-12 16:22
Ben blij dat ik toen geruild heb, Dunya (of was het toch een andere )was niet echt geschikt voor mij. Josha vond ik wel een erg leuk paard
Laatst bijgewerkt door Maaiike94 op 24-06-12 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook lekker gereden op Pepsie! En mijn bad was ook heerlijk Het waait hier nog wel hard maar geen regen
Michelle_96
Geplaatst: 24-06-12 16:28
ik heb ook heerlijk gereden op lieve bonny haha
Animal
Geplaatst: 24-06-12 16:29
Mijn favoriet was toch stiekem Duke! Josha is ook erg leuk, maar toen ze begon te trappen was het toch verstandiger om te ruilen vanwege de blessure.. Tiamo zit heel erg lekker, maar toen hij vervelend werd toch maar weer geruild voor de zekerheid.. Toen kwam ik op de grote vriendelijke reus Duke terecht!
Ik op sneljo Nou haar naam deed ze niet eer aan Wel heerlijk gereden Leuk paardje
F_Orumster
Geplaatst: 24-06-12 16:39
Ik hou fjordjes niet zo goed uit elkaar. Iemand nog meegekregen of die groep na ons thuiskwam iemand erg gewond was ofzo? Omdat ze allemaal te voet waren? Durfden ze niet meer of was er een paard of een ruiter kreupel?