Fotomeeting omg. Katwijk (Z-H)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:38

Zoeken jullie nog een fotograaf? Ik ben onverwachts dit weekend bij mijn ouders en dan is katwijk wel goed te doen. Stal_Fiore zou dan evt ook met mij mee kunnen rijden.

Stal_Fiore

Re: Fotomeeting omg. Katwijk (Z-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 21:43

Bianca, zou gezellig zijn... maar waarschijnlijk gaat t niet door...

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:21

Dus we (Maybritt) lassen het af? Of is er nog een alternatief?.. :+ of moet ik me ventilator mee nemen om wat storm te veroorzaken op het strand.. <<)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:31

Bij goed weer gaan er veel niet... Ook niet in de duin.

Jammer...

wie willen het nog wel door laten gaan?

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:36

Ik wil best komen!.. Maar bij drukte is niet heel handig idd.. dan zit je ook al snel met parkeren van auto etc..

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:47

Ik wil ook wel komen :) (en met mij Corinda ook dus 2x paard xD) kunnen evt wel een andere locatie bedenken maar veel mensen komen alleen als het op t strand is.... en dat gaat m waarschijnlijk niet worden als het zondag idd 25 graden wordt....... of we moeten er een ochtend of avondshoot van maken? :P haha (dan kan frits daarna een nachtje bij ons logeren Nina xDD)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:49

Is ook wel gaaf s avonds

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:53

Dat zeker.... als je het goed weet te plannen kun je zowel 'gewone' als silhouetfoto's maken :) maar in dat geval moeten we wel met 1 groep gaan denk ik..

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:09

avondshoot is wel heel gaaf.. maar ik weet niet of ik dat ga redden..
Voor de dag met deze vooruitzichten ga ik me afmelden.. verplaatsen lijkt me beter.. Ook in het duin heb je veel mensen, kinderen en honden..

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:11

Ik heb pas een avond meeting gehad, (middag en avond) was hartstikke leuk, maar zon gaat écht pas laat onder dus silhout foto's is misschien moeilijk te maken? Ik weet alleen niet of mijn vader dat een goed idee vind :=. Ik wil trouwens wel graag komen, ook als het in het duin is. Dat maakt me niet uit.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:11

Ik ben er jn elk geval niet bij. ging er vanuit dat het afgelast wordt. Daarom heb ik een paar dagen weg gepland. next time better. may in elk geval dank voor al je moeite.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:22

Maandje uitstellen lijkt me een beter plan..

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:23

sanne_shelly schreef:
Ik wil ook wel komen :) (en met mij Corinda ook dus 2x paard xD) kunnen evt wel een andere locatie bedenken maar veel mensen komen alleen als het op t strand is.... en dat gaat m waarschijnlijk niet worden als het zondag idd 25 graden wordt....... of we moeten er een ochtend of avondshoot van maken? :P haha (dan kan frits daarna een nachtje bij ons logeren Nina xDD)

Dat zou dan op zich wel kunnen :P

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-12 23:34

nicollol schreef:
Dus we (Maybritt) lassen het af? Of is er nog een alternatief?.. :+ of moet ik me ventilator mee nemen om wat storm te veroorzaken op het strand.. <<)

Ik heb het topic geopend omdat veel mensen een meeting in Katwijk wilde en daarna een beetje de organisatie overgenomen, maar ben niet degene die verder beslist,
Vind dat je dat gezamenlijk moet doen, maar zelf ben ik er niet met mooi weer zoals nog een aantal andere maar degene die gewoon willen gaan moeten dat vooral doen ..

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:38

Suus en ik zijn zoizo van plan om (als de meeting niet doorgaat) s'avonds met Beggar naar het strand te gaan en dan wat foto's te maken :) Waarschijnlijk ergens bij de watering in Katwijk, want dat is 't dichtste bij voor ons, ik denk rond half 8 á 8 uur. Ik snap de beslissing van de mensen die niet willen komen wel hoor. En het is inderdaad een goed plan om de meeting te verschuiven, maar mochten er mensen zijn voor wie het niet zo ver weg is enzo.... kan je altijd even contacten :) Ik doe het meer omdat ik graag wat mooie foto's van Beggar wil hebben aangezien hij nog niet zo lang bij ons is, dus als de meeting niet door gaat ga ik dat gewoon op een andere manier regelen! :D

En wie weet kan ik dan bij de volgende meeting 'gewoon' met m'n vriendinnetje Cody mee :D Want die gaat momenteel steeds beter! Ze staat op een verplicht dieet en op rust. Als ze wat is afgevallen komt de DA nog kijken of alles oke is. Maar de zwelling is al weggetrokken en haar been voelt ook al niet warm meer, dus het gaat de goede kant op :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:50

Misschien ga ik ook wel s avonds met pony naar strand... wat foto's maken.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 00:24

Hoi,

Heeft dit paard in de trec gelopen? Hij komt me zo bekend voor. Of weet je misschien wie zijn ouders zijn?

Groetjes,
Bianca

sanne_shelly schreef:
Beggars nieuwe coupe :P speciaal voor de meeting :D

[ Afbeelding ]

Hierna laten we het groeien, hopelijk heeft hij dan over een tijdje een mooie volle bos manen :) de exceem begint in ieder geval behoorlijk weg te trekken :D Maar misschien moeten sommige plekjes nog wel een photoshopje hebben ;)

(for the note, ik heb het niet veel korter geknipt dan het al was :P het was ongeveer zo lang als het middenstuk nu, maar dan met ongelijke plukken enzo)

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:49

Ik wil dat het doorgaat!! Maar ben gewoon beetje bang aangezien je toch wel met meerdere paarden bent voor de drukte van mensen. Ik ga even aan m'n vader vragen dat is mijn chauffeur of die in de avond kan als dat kan ga ik graag mee had er namelijk echt zin in!

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 09:56

In de avond kan ik helaas niet, dan moet ik al naar Kynofocus met mijn hond :-)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 10:43

Toch wordt het maar rond de 20 graden... als er dan een windje staat is het vrij fris op het strand.....

wanneer krijgen we definitief te horen of het doorgaat of niet? Want dan kan ik het ook aan Corinda doorgeven... dan hoeft ze Jack niet te gaan wassen namelijk ;)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 10:47

Afbeelding

:P

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 15:48

wanneer word er definitief besloten of het door gaat? ik denk zelf ook dat het 20 graden en een beetje wind het nog best fris is voor toeristen.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 16:36

Anders even op een lijstje zetten welke fotografen en welke modellen sowieso van plan zijn om te gaan? Ook bij goed weer?

nicollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 16:57

Ik haak af.. ik heb geen zin om een uur te rijden en vervolgens maar 2 modellen te hebben.. Ik kan dat risico niet nemen.. Dan blijf ik wel thuis..

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 17:11

nicollol schreef:
Ik haak af.. ik heb geen zin om een uur te rijden en vervolgens maar 2 modellen te hebben.. Ik kan dat risico niet nemen.. Dan blijf ik wel thuis..

ik heb dat gevoel ook wel een beetje aangezien ik ander half uur moet rijden, maar misschien kunnen we even kijken wie er wel komen.
Willen de mensen die wel komen dit even laten weten?