de afstamming van wobke zal ik navragen, ze is van kim een vriendin van mij en die zit nou net niet op bokt! haha maar ze weet het zelf ook niet uit d'r hoofd! hihi
Zie net dit topic bovenaan in mijn berichten staan en had een echt OEPS momentje.. ik ben jullie een enorm excuus verschuldigd.. Door een nogal zwaar ongeluk van mijn broertje is alles er de afgelopen week bij ingeschoten en zo ook deze fotoshoot, sorry dat ik niets heb laten horen.. Dat is niet erg netjes van mij, maar ik was het gewoon glad vergeten (net als een tandartsafspraak afgelopen week, oeps)!
Zie dat jullie ondanks het weer toch nog een mooie ochtend hebben gehad en dat er ook super mooie foto's uit zijn gekomen!
Komt er eventueel een nieuwe meeting, zou ik graag mee willen als amateur fotograaf!
Ik denk dat we dit zeker nog eens gaan herhalen en dan ook meer verschillende achtergronden voor de fotografen kiezen. We waren nu een beetje beperkt door de weersvoorspellingen en omdat er een aantal fotografen hadden afgezegd.
Kan inderdaad gebeuren, maar voel me toch een beetje schuldig! Met mijn broertje is het, voor wat er gebeurd is, goed afgelopen ja! Een lange weg naar herstel, maar als het goed is geen blijvend letsel!
Als er weer een meeting komt, ga ik zeker kijken of ik kan! Toch wel ideaal als het zo dichtbij is!
Nou inderdaad, is altijd in Friesland etc, vindk ook te ver weg hoor
Monica_86
Geplaatst: 09-07-12 21:45
Fries van Alie
Zo lief met dat hondje! (erg jammer van de regen )
Monica_86
Geplaatst: 09-07-12 21:58
Grass
Geplaatst: 09-07-12 22:59
Nou, pff. Ik heb mijn bewerkingsprogramma helemaal opnieuw moeten installeren. Sorry, maar hier dan eindelijk mijn eerste foto's. Ik ben trouwens niet zo tevreden met mijn foto's, dus ik doe het graag nog een keer over met betere weersvoorspellingen.
Goed, Doortje bijt het spits af:
Laatst bijgewerkt door Grass op 09-07-12 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt