Ik vond het ook weer een super leuk club! En heel trots op baby paard!! Ze heeft heel mijn dag weer goed gemaakt en ben zo ontzettend blij!!! En heel benieuwd naar de foto's haha!
Ik ben echt doodop , dus ik duik zo lekker mijn bedje in want heb ook geen energie meer over. Ik vond het echt heel erg leuk weer en erg gezellig!
NinaCharlie
Geplaatst: 01-07-12 23:19
Bedankt voor de onwijs leuke dag!
(Eline en Adonis als ik 't goed heb)
Ash_
Geplaatst: 01-07-12 23:34
Ook ik ben erg moe! Maar vond het onwijs leuk! Zeker voor de eerste keer! Zeker niet de laatste! Dus als er weer eentje komt en ik kan ga ik zeker mee.
Pfft Nina wat ben jij weer snel! Ik ben nog even aan het bijkomen, maar duik zo mijn bed in! Foto's komen later wel.
De dag vond ik iig top, super genoten. Hoop jullie allemaal net zo!
En Sabine, ik wil over niet te lang nog wel een meeting organiseren met paarden van stal. Jouw mannen (en dames) zijn ook zeker welkom op de foto!
NESCAFE
Geplaatst: 01-07-12 23:44
Ik ben inmiddels ook thuis en aardig moe. Maar het was een heel gezellige dag en iedereen bedankt! Ik was van plan minder foto's te maken dan de vorige keer maar dat is niet gelukt . Alvast 1 spam en dan ga ik naar bed.
Blackbinky
Geplaatst: 01-07-12 23:46
Gaaf Jitske! Kan die kleine ook mee doen
Mooi zeg die strandfoto's . Ben ook erg benieuwd naar de middagfoto's
Laatst bijgewerkt door Blackbinky op 01-07-12 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt
lovehaffie
Geplaatst: 01-07-12 23:47
Gave foto! Zeker die van Vice!! Ik ben ook gesloopt ben benieuwd of er wat leuks van mijn vervelende drukke maflinger bij zit!
Szan
Geplaatst: 02-07-12 01:24
Ook ik vond het een leuke dag, bedankt iedereen
Verder kon ik niet slapen, dus ben vast wat foto's gaan bewerken Voorproefje:
NESCAFE
Geplaatst: 02-07-12 06:24
@Czan Leuke foto, hij kijkt heel attent. Ik hoop dat je toch nog heb kunnen slapen, jeetje wat laat.
Ik was ook bekaf! Toen ik thuis was lekker gedouched en daarna gelijk mn bed in gedoken. Mijn foto's laten nog even op zich wachten, heb vandaag nog een fotoshoot, morgen.. En de rest van de week zit ook al aardig vol
Is er al een forum geopend op forum2go.nl? En heeft er iemand een lijstje met de paardennamen met omschrijving, want ik kom er niet uit hoor haha!