Ik heb nog steeds een 80-200 van canon die ik nooit gebruik. Máár.. Ik zit met een probleempje. Ik heb 15 juli wedstrijd, en 8 juli de voorbereidingen. Dus ik zit even in dubio, ik hoop vóór die tijd voldoende te kunnen oefenen en de voorbereiding 8 juli te kunnen skippen. Als ik 8 juli wel gewoon kan, mag je die lens wel lenen bellatrix.
Ik heb evt ook nog een wat oudere lens liggen die je zou kunnen gebruiken Net supersonisch snel of goed, maar een lens is een lens en er zijn prima foto's mee te maken ^^
Ik heb eventueel wel mijn Canon EF 85mm f/1.8 te leen, maar dat is dus een prime. Daar zou het ook wel mee moeten lukken, maar dan moet je wat heen en weer lopen ipv te zoomen en dan moet die lens nog op die meeting terecht zien te komen...
Jammer. Nou ja ik hoor dat er diverse andere opties zijn dus moet het vast wel goed komen.
Als je accu's tenminste vol zitten...
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 25-06-12 19:14
Bagheera_206 schreef:
Jammer. Nou ja ik hoor dat er diverse andere opties zijn dus moet het vast wel goed komen.
Als je accu's tenminste vol zitten...
Mayling27
Geplaatst: 26-06-12 14:45
WHHHOOOOOIEIIIIIIIIEEEEEEEEEEJJJJJJJJ Ik hoor het dat er een pakje voor mij afgeleverd is van DHL uit UK.... Zou dan echt mijn Lens eindelijk binnen zijn... Of zou het een lege fop doos zijn