Als ik straks definitief weet waar we gaan overnachten, dan krijgen jullie alles uitgebreid op papier waarin alles staat wat je moet weten over meebrengen, opbergen enz.
Moet zeggen dat ik de sfeer in het topic echt super vind. Heb echt het idee dat ik het ergens voor doe Als het weekend ook zo gezellig wordt moet het echt top zijn
Zeker weten! Maar het gaat ook een topweekend worden! Aan jouw voorbereiding gaat het iig niet liggen Sandra!! Super leuk hoor, dat je het zo leuk regelt. Je moet wel zeggen als wij ook wat kunnen doen hoor! Haha, ik heb gewoon helemaal zo'n ponykamp-gevoel
Silence
Dank je Als er iets is geef ik wel een gil Vind het echt super leuk om het zo helemaal uit te werken, ben daarin dan ook best perfectionistisch hoor. Wil het dan ook tot in de puntjes in orde hebben als jullie aankomen.
even blijheid delen mijn vriend en ik hebben een huisje
aalstreep
Geplaatst: 21-05-12 14:39
Gefeliciteerd dott
Twister jaaa
Kaart lezen is niets voor mij. Plan gerust ook een rit 2x in, als we aan de andere kant beginnen heb ik het waarschijnlijk de eerste tijd toch niet door dat ik hem al gereden heb
Julia eet in de wei tot ze te moe is, dan gaat ze ff slapen om daarna weer te eten. bewegen doet ze alleen als ze denkt dat een ander op een beter stukje gras staat.
Ik ken boszicht natuurlijk al, maar heb daar nog lang niet alle ritten gereden. Die bij de carolinahoeve vind ik gaaf, diegene dat als je vandaar aan de achterkant vertrekt dan naar rechts en dat je daar dan heel stijl naar beneden gaat.
Gistermiddag heb ik ido maar weer eens opgezadeld. Ik had er daarna spierpijn van, haha. Was leuk, ik had een route door de polder uitgekozen waarbij ik langd de huizen van een aantal kennissen kwam. Ze zaten beide in de tuin, sus eerst bij de één staan leuteren (ido heeft daar voor de deur gepoept en geplast ) en stuk verderop bij de ander met ido de tuin ingeweest, daar even wat met die kennis wat gedronken en daarna weer verder gereden. Ik kreeg er een beetje een bianca gevoel van
Silence