Haha, moet ik nog even op wachten Maar ze was heerlijk actief, druk, hyper, fanatiek en braaf, ze bleef heel de tijd super bij me terwijl ze los was in galop enzo
Vervoer geregeld, Silke is weer aan het aankomen (ze was niet 100% in orde :/ ) ze is er momenteel enorm goed bij met haar koppie dus gaat top
Verosjaak
Geplaatst: 07-05-12 09:21
Yay ik ga mee
MerelBormans
Geplaatst: 07-05-12 10:43
Verography,
Ik heb je website bekeken. Er zitten leuke foto's tussen en ik vind je website mooi . (alleen niet alle structuur in je website is even logisch, moest soms even zoeken hoe ik naar een andere pagina kon komen zoals van je portfolio naar about)
bedankt kgambler. Ik kan het menu vast zetten zodat men wel ziet waar het zit. Is een overweging waard. Alleen dan heeft ook de homepagina een vast menu. Ik zal er even naar kijken, maar zeker bedankt voor je feedback ! Daar ben ik altijd mee geholpen.
Heb je al foto's Nikki? (nee ik ben niet nieuwsgierig )
Geronimo is inderdaad heel gaaf!
Het schiet al op 20 mei! nog 2 weken! hopen dat het weer lekker meezit, tot nu toe word er wel mooi weer voorspeld, maarja zo ver van te voren, dan kan er nog een hoop veranderen zelf de weersverwachtingen van de dag zelf kloppen niet meer de afgelopen tijd
Ik hoop idd ook op mooi weer Suze, het is een heerlijke groeizame lente Regen, zon, regen zon, super voor het gras, maar minder voor ons
Nog 2 weken om Silke op het ideale gewicht te krijgen dus ze moet nog wel wat aankomen.... En even droogshampoo bestellen Zal ik een witte jurk meeslepen naar de meeting? En misschien gaat haar ruitertje ook mee!