Hij is nu helaas niet meer van mij, sinds deze week is hij officieel verkocht ik kon hem helaas niet geven wat hij nodig had en mijn vertrouwen in hem buiten het erf was compleet weg... ik ben echter geen bakruiter, wil naar buiten toe, maar wij 2 werkten na 4,5 jaar nog steeds niet.
Nu staat hij aan huis, dag en nacht buiten met anderen, 500m van de veluwe vandaan bij een gezinnetje. Hij is zo lief met de kinderen en zijn nieuwe vrouwtje geeft hem zoveel steun en kan alles met hem. Ik kreeg hem niet eens het erf af in mijn eentje, en zij maakt actieve buitenritten met m in dr uppie in het bos Ik had me iig geen beter huisje kunnen wensen
Ja dat denk ik ook het voelt ook gewoon erg goed, hij kon bij mij gewoon absoluut niet zichzelf zijn, vooral afgelopen winter was hij zo ongelukkig in zn stal... van de zomer ging het uiteraard wel, maarja, veel deden we niet. Terwijl hij juist zo graag wil werken.
We hebben wel echt mazzel gehad dat we zo snel de juiste persoon hebben gevonden. Hij heeft maar 1 maand te koop gestaan. In de winter, markt op zn gat en een niet altijd even makkelijk paard. Wel voor een lagere prijs dan ik in gedachten had, maar een goed huisje is veel belangrijker
Dat heb je inderdaad snel gedaan in deze tijd. Fijn dat hij naar een goed huis is gegaan, dat lijkt me inderdaad het belangrijkste! Jammer dat het niet lukte met jullie twee, wel heel goed dat je eerlijk bent tegenover jezelf + paardlief en deze keuze hebt genomen