Paarden deden vanmorgen hun best. Door twee topmeiden van stal zijn ze daarna gewassen. Gedeelte van het eten voor morgen is al klaargemaakt. De rest wordt morgen verder gemaakt.
De tas met drinken staat klaar en mijn topgroom komt morgen ook helpen.
Morgenochtend de laatste hand leggen en straks even nog wat paardenspul klaar leggen.
Ik heb er ook zin in. Ow, Chee was vandaag iig braaf!
TE5
Geplaatst: 28-04-12 23:23
Zooist schreef:
Ik sta om 12.16 bij Alexander! Je bent niet de enige toch? Die met de trein komt?
Ben nog niet zo wakker z
Zo, nog even heel laat... Mijn trein komt om 12:16 aan, precies op tijd En rond zeven uur houden we er dus weer mee op?
Ik ben blij dat we in de binnenbak gaan spelen. Trekken jullie wel warme kleren aan? Bij Zoo en What mogen jullie wel heen en weer rennen maar met Chee worden jullie gedwongen om stil te zitten (veiligheidsoverwegingen)
Hihi
Hanneke, hub kan gewoon mee hoor. Geen probleem! Misschien vind tie het ook wel interessant.
Zo, dan ga ik even verder rustig wakker worden en straks richting stal!
Hij zal wal moeten, anders heb ik een taart over Maar interesant zal hij het zeker vinden. Ik moet altijd zo lachen als hij aan het mopperen is op zijn lesgenoten die veel langer rijden, maar de figuren nog steeds niet kennen. Hij heeft goed opgelet al die jaren langs de kant.
Die taart is overigens iets simpeler dan in eerste instantie bedacht, ik viel halverwege in slaap Dus daar gaan we dadelijk nog wat aan doen en dan zal het wel goed zijn. Hij zal er niet minder om smaken!
Mezelf in een eigenlijk iets te krappe rijbroek gewurmt... Maar deze staat wel mooier voor op de foto's Mocht ie toch te strak gaan zitten nog wel n andere mee Spullen in gepakt en nu wachten tot Carline hier is om 10:55
*ligt nog in bed Ik heb gister de 12 uur wakker zijn niet eens gehaald en nu weer 11 uur geslapen.. ik geloof dat ik wat in moest halen.. Naja, zo maar is opstaan, douchen en eten.. En even tanken, op 1/8e tank heen en weer lijkt me iets te optimistisch en dan is dat mooi al gedaan voor de dames er zijn, kunnen we zelfs nog een plaspauze houden hier als t nodig is en hoeven we niet te vliegen
Ondanks mijn vroege bijdragen zit ik nu pas net beneden Had nog even wat meer slaap meegepakt Maar ik ben ook klaar om op pad te gaan. Even nog wat laatste dingetjes aan de taart toevoegen en dan kunnen wij ook op pad.
Sas : jup die blauwe.. Goedemorgen! Ik lig ook nog op bed haha Zo maar eens douchen,en ook tanken op dat kleine beetje wat er nog inzit red ik dit weekend niet meer