(Ik weet niet of dit mag, maar de foto's bij het voorbeeld waren zo klein, daarom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vandaar mijn idee !

)

in die tijd ben ik net weer mobiel (aankomende donderdqg operatie) en gq dan een rwvqlidarie van 9maanden tegemoet. En in april ben ik moviel genoeg zelf weg te kunnen dua probeer in de tussen tijd ql dingen te plannen waar ik naar uit kqn kijken
) een extra geheugenkaart aangeschaft. Ben bang dat ik niet genoeg heb. Hoeveel nemen jullie mee?
Ben bang dat meer dan 15 fotografen lastig uitleggen wordt voor Nikki. Mocht het puur om theorie of om instellingen van Canon camera gaan kan ik misschien ook nog wel een en ander helpen bij vragen, maar binnen de tak paardenfotografie heb ik gewoon nog erg veel te leren. 
En dan het 4GB kaartje voor nood. 
Wat maakt dat nou eigenlijk voor een verschil, behalve dan dat je ze sneller kunt terug kijken?
.
Bij paarden is het meer kwestie van het juiste moment drukken, maar ik ben heer en meester in het fotografen van precies de verkeerde momenten.
Dus waarschijnlijk zal ik alleen bij actiefoto's van de hondjes gaan bursten en verder niet. Bij het bursten moet je namelijk ook meer foto's uit zoeken en neemt het meer ruimte in op je kaartje en je camera kan ook maar beperkt aantal foto's aan dus als je altijd gaat bursten slijt je sluiter van je camera ook sneller. 
) dus leer ik sws wel wat bij 
)
en wanneer je meetelt zie je zelf het ritme en wanneer je het beste de foto kan maken. Dus is het bursten bij paarden overbodig
Wat je ook weer een enorme pleur aan bewerking en uitzoeken scheelt 
kun je veel meer aan de foto verbeteren
Let wel, je kan alleen in RAW schieten mits je Photoshop of Lightroom hebt (er zullen nog wel andere programma's zijn maar dat weet ik zo 123 niet) !!! Anders kun je RAW niet openen.
de 18-55 overigens ook.
dankjewel nona :p