Wij hebben ook nog veel plek in de auto, maar vanaf hier kun je het bijna fietsen. Ik hoop dat m'n paard op tijd geschoren wordt, anders durf ik me niet te vertonen met die wollige nek.
Was er ook iemand die ergens in de buurt van Hallum/Stiens/Marrum komt of niet?
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-11 19:49
fenna1995 schreef:
Wij hebben ook nog veel plek in de auto, maar vanaf hier kun je het bijna fietsen. Ik hoop dat m'n paard op tijd geschoren wordt, anders durf ik me niet te vertonen met die wollige nek.
ik heb besloten om met mn zwartje te gaan, aangezien ik het wel een mooie afscheid foto van hem wil, en die andere kan evt met de 4e of 5e meeting wel mee
Was er ook iemand die ergens in de buurt van Hallum/Stiens/Marrum komt of niet?
Ja moi
MarianneV
Geplaatst: 08-11-11 00:04
roxiie schreef:
Kan ik nog met jou meerijden Devi_angel? Enne ik weet de weg
Jah je mag mee rijden... Heb er zo'n hekel aan om alleen te rijden PB me maar waar ik je weg moet halen... Mag jij mijn tom tom zijn hihi
mara1
Geplaatst: 08-11-11 00:14
mooi schema geworden! had al eerder gereageerd dat ik vanuit winsum rij, kom dus ook bij LWD langs dus als er nog mensen zijn die willen mee rijden? Heeft voor mij weinig zin om met een ander mee te rijden, geloof als ik het zo lees dat ik meer bij jullie langs kom dan jullie bij mij Roept u maar als er nog iemand mee wil rijden
En we moeten grotere paddocks maken bij het water Dus als iemand rubberen laarzen heeft?
Roomz
Geplaatst: 08-11-11 11:23
_Daniella schreef:
En we moeten grotere paddocks maken bij het water Dus als iemand rubberen laarzen heeft?
Ik zal wel even kijken of ik laarzen mee kan krijgen. dan wil ik wel de paaltjes verder in het water zetten Want vorige keer was het waterstukje een beetje aan de kleine kant