Trouwens, ik laat jullie nog even weten wat ik ga doen, mijn ouders zijn dan op vakantie en ik moet nog even overleggen of het wel verstandig is om in mijn eentje op pad te gaan (kan af en toe zomaar ineens flauw vallen) omdat het nog best een eindje reizen is, ik laat het nog even weten Ik wil alsnog wel de schema's aanpassen mocht dat nog nodig zijn
Keurig schema hoor, ik zou niet eens weten hoe ik dat zou moeten maken
Maarrr, ik vind het toch best een hele tijd dat je paard losloopt + daarna nog het rijden.. En hoe zat het met paaltjes met lint oid? Had iemand die? Anders worden los -foto's ook aardig lastig
Ik heb al eerder aangegeven prikpaaltjes en lint te hebben, maar pas in het middagprogramma te zitten. Dan zou iemand ze bij mij op moeten halen, dan neem ik ze na afloop weer mee naar huis.
Damn ik ben al heel lang niet meer op bokt geweest sorry mensen! Het was 4 februari op de zandverstuiving? En waar op de zandverstuiving ookal weer? Gewoon bij de bovenweg, bij die voetbal vereniging? Ik kan 's morgens niet aanwezig zijn helaas, ik kom 's middags als dat geen probleem is?
Twilight
Geplaatst: 24-01-12 20:42
ja inderdaad aan de bovenweg voorbij de voetbal van doornspijk
(voor mij voorbij de voetbal gezien als je vanaf '' harde komt.)
Ik had best wel veel zin in deze meeting omdat er een aantal leuke modellen komen die ik graag voor mijn lens zou hebben gehad, maar nu ben ik een van de fotograferen die mee mag met Horse Photo Events en een van de eisen die ze daar stellen is dat er in de maand voor en in de maand na de meeting niet naar andere meetings wordt gegaan. En ja, deze meeting is precies een maand voor die van HPE. Omdat ik geen scheve ogen wil trekken en heel graag met de HPE mee wil zeg ik deze meeting af en hoop ik dat ik een reserve fotograaf blij kan maken met mijn plekje. Iedereen in ieder geval ontzettend veel plezier met deze meeting en ik kijk wel uit naar de foto´s die jullie gaan maken 4 Februari!
Ik wil wel graag mee met de HPE, ze hebben daar over het algemeen schitterende modellen op speciale locaties en er komen altijd erg mooie foto's van terug. (niet dat dat niet het geval is hier) Maar als ik moet kiezen gaat mijn keuze toch naar de HPE, hoe jammer ik het ook vind om hier niet mee te gaan. En de reden dat ze willen dat mensen niet naar meetings gaan in de maand voor/na de meeting is omdat ze mensen willen mee nemen die niet naar iedere meeting mee gaan die er maar wordt georganiseerd, en dat snap ik wel. Niet dat ik naar veel meetings ga. Ik hoop zoals ik al zei, dat ik iemand van de reservelijst blij heb gemaakt met mijn plekje.