een vraagje voor iedereen; ik kom als fotograaf en een vriendin gaat met me mee, en we zouden met de trein gaan maar bij elkaar kost dat ongeveer 50 euro en mijn vriendin moet dat allemaal zelf betalen. dus dat heeft ze liever niet. kunnen wij misschien meerijden met iemand uit nijmegen? we betalen dan wel natuurlijk!
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-11 20:39
Zoals al ge-pb-ed, heb ik al een hond en mijn zoon en waarschijnlijk ook Libiris en Maaike erbij. Dus volle bak.
Hoop dat iemand anders jullie mee kan nemen/oppikken.
Ik kan je niet helpen Margje.. Ik en Britt zoeken ook nog vervoer voor de terug weg naar een station als andamoon in de ochtendgroep zit en als ze in de middag zit zoeken we nog voor de heen weg vanaf een bepaald station..
Dan zijn ze denk ik al uitverkocht... gaat heel snel altijd
swoeky
Geplaatst: 05-11-11 00:59
ach misschien kun je geluk hebben ik heb zo ook eens de kaartjes gekocht via de blokker. het scheelt ook zoveel met zo'n actie dus niet zo gek dat ze zo snel uitverkocht zijn maar het valt natuurlijk altijd nog te proberen bij de kruidvat, ze hebben de actie verlengd dus wie weet blijven ze nu met kaartjes zitten
Ohh,, ben benieuwd naar de foto's! Heb ook altijd de neiging om tig halsbanden voor onze hond te kopen. Gelukkig weerhoud mijn moeder me er meestal van