Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Sorry, even niet zn zin gehad om te reageren vandaag. Ben vannochtend voor de tweede x gezakt met praktijk..![]()
Wat jammer Renee! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Trok Ollie zo hardOok niet alleen met Ol?
Aniek1985, ik onthoud je! Mocht ik nog een plek over hebben PB ik je, maar ik geef liever de voorkeur voor mensen die de hele dag kunnen
Ohjee Kasmir.. doe je best! Zou zonde zijn als je niet komt!
Kgambler, ja er is zeker nog plek, zeker nu Renee helaas afvalt en Kasmir misschien![]()
We zijn rond 3 uur klaar, maar t kan wat eerder afgelopen zijn of wat later, ligt ook een beetje aan de honden en t weer enz.
Lisa, de eerste groep verzamelt om 11 uur, start +/- kwart over 11. Tweede groep verzameld rond 1 uur, kwart over beginnen.
De meeting eindigd rond 3 uur inderdaad. Adres ga ik nu opzoekenSchema heb ik niet, kan wel gemaakt worden. Weet niet
wat het handigste is met honden, aangezien ze toch verschillen met paarden. Hoe zouden jullie dan het liefst een schema zien?
Per hond 2 fotografen? En hoelang ongeveer? We hebben 1,5 uur per groep van 10 honden, en nog tijd om ze los te laten erbij.
Minimaal aantal foto's is er niet echt, misschien minimaal 10/15 per fotograaf per hond? Ook het maken van een forum ga ik
zo even uitzoeken, dan kunnen de foto's hier geplaatst worden. Of misschien een openbaar account maken op Picasa oid waar
fotografen de inloggegevens krijgen en elk eigen mappen kunnen plaatsen?
Ben ook maar nieuw in dit soort meetings he, dus t zijn maar ideeën! Inbreng is meer dan welkom natuurlijk!