Fotomeeting Honden - Utrecht 4 dec. (plek voor 4 fotografen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ivonka

Re: Fotomeeting Honden - Utrecht 4 dec. (plek voor 4 fotografen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:27

Fotografen blijven de hele dag. Alleen de modellen gaan in groepen. Of het is 1 grote groep, weet niet precies hoe Loiz het wilt doen.

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:32

Geen probleem hoor, dan houd het gewoon op.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:59

Maar, als er niet meer aanmeldingen komen lijkt mij dat je gewoon kan komen als fotograaf op de ochtend? Want ik denk dat je er niet zomaar nog even wat aanmeldingen bij krijgt nu...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:24

ik ben bang dat ik helaas niet meekan.. zit met mn arm in t gips en das alles behalve praktisch..

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:26

Jammer Neej, maar met gips is dat ook niet echt handig.. Ik ken het gevoel helaas :\ Ik had 2 armen in het gips en daarna 3 maand met een enorme spalk, toen ook maar de fotografieworkshop afgezegd toen want ik kon mijn camera niet eens meer vasthouden := Sterkte! :(:)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:28

TWEE ARMEN! goh ik zit alleen met rechts int gips en ik voel me al half gehandicapt :o

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:29

Ja, ik kon ook niets meer zelfstandig hoor := 1 is al erg!

Madieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:35

Das inderdaad niet handig!!
Sterkte Neej.. ;)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:32

Nooo ben misschien mijn vervoer kwijt, chauffeur heeft z'n arm gebroken (en het was niet eens Neej, 't zit in het weer denk ik xD) :(:) .
Even kijken of ik snel nog wat anders kan regelen ;( ...

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:21

Hoi, ik kwam langs dit topic en kom even binnen vallen, moet zeggen dat ik het topic nog niet helemala heb doorgelezen, dus misschien stel ik wel vragen die al beantwoord zijn, maar op 4 december is er dus een meeting met honden, het lijkt mij ook heel leuk om mee te gaan als fotograaf, maar hoe laat is dit ongeveer klaar? Ik vier einde middag/ 's avonds wel sinterklaas bij mijn ouders.

En is er überhaupt nog plek voor een fotograaf? :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:37

He Merel! zou leuk zijn als je mee zou kunnen! :) volgens mij was er nog wel plek voor een fotograaf, er waren er 4 afgevallen heb alleen geen idee of die misschien al opgevuld zijn! :P

Ja van hoelaat tot hoelaat is meeting eigenlijk en op welke plek spreken we af? (plaats, straat + huisnummer voor tomtom?) en werken we in schema's? wat is de minimaal aan foto's die je moet inleveren? of is deze er niet? hoe gaan we de foto's aanleveren etc..? :+ hele vragenlijst :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:41

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het tot 15u duurt. Ik wil kijken of het lukt om dan weg te gaan, want wij vieren vanaf 16u Sinterklaas. Heb het thuisfront al verteld dat er een mogelijkheid is dat ik later kom. Moeten ze het maar niet om 16u ipv 19u oid willen vieren. :+

@Merel: Leuk dat je wilt. Hopelijk is er nog plekje vrij voor je. ;)

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:33

Ja Richard, ik zag het op je profiel staan en dacht, ooh is eigenlijk wel leuk.

Ik zal thuis eens informeren hoe laat de viering gaat beginnen, maar wij vieren ook niet al te laat omdat mijn opa ook mee komt vieren.

Ik ben ook wel benieuwd naar de informatie waar Lisa naar vraagt, zou leuk zijn om jullie eens te meeten :)

Evt. zou ik ook kunnen komen en als het te lang uitloopt gewoon eerder weg gaan (zou wel jammer zijn, maar dan zou ik in ieder geval kunnen komen).

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:45

Edit

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 17:44

Sorry, even niet zn zin gehad om te reageren vandaag. Ben vannochtend voor de tweede x gezakt met praktijk.. ;(

Wat jammer Renee! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Trok Ollie zo hard :') Ook niet alleen met Ol?

Aniek1985, ik onthoud je! Mocht ik nog een plek over hebben PB ik je, maar ik geef liever de voorkeur voor mensen die de hele dag kunnen

Ohjee Kasmir.. doe je best! Zou zonde zijn als je niet komt!

Kgambler, ja er is zeker nog plek, zeker nu Renee helaas afvalt en Kasmir misschien ;)
We zijn rond 3 uur klaar, maar t kan wat eerder afgelopen zijn of wat later, ligt ook een beetje aan de honden en t weer enz.

Lisa, de eerste groep verzamelt om 11 uur, start +/- kwart over 11. Tweede groep verzameld rond 1 uur, kwart over beginnen.
De meeting eindigd rond 3 uur inderdaad. Adres ga ik nu opzoeken ;) Schema heb ik niet, kan wel gemaakt worden. Weet niet
wat het handigste is met honden, aangezien ze toch verschillen met paarden. Hoe zouden jullie dan het liefst een schema zien?
Per hond 2 fotografen? En hoelang ongeveer? We hebben 1,5 uur per groep van 10 honden, en nog tijd om ze los te laten erbij.
Minimaal aantal foto's is er niet echt, misschien minimaal 10/15 per fotograaf per hond? Ook het maken van een forum ga ik
zo even uitzoeken, dan kunnen de foto's hier geplaatst worden. Of misschien een openbaar account maken op Picasa oid waar
fotografen de inloggegevens krijgen en elk eigen mappen kunnen plaatsen?

Ben ook maar nieuw in dit soort meetings he, dus t zijn maar ideeën! Inbreng is meer dan welkom natuurlijk!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:47

Picasa is erg handig! Dat zou wel een hele goede mogelijkheid zijn!

Ik wil me ook wel loslaten op een schema hoor ;) Het moet iig zo zijn dat de fotografen achter mekaar door bezig zijn, en groepjes hebben waarmee ze samen naar de volgende hond verplaatsen. 15 min is prima..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:47

@Lois: Voor je rijbewijs bedoel je? Wat balen zeg! Rij je dan ook af bij het CBR bij de schaatsbaan? := Daar heb ik destijds afgereden.

Ik vind het altijd erg lastig om 10 tot 15 foto's op te leveren. Vaak zijn het dan veel dezelfde. := Stel dat iedere fotograaf er al 5 a 6 maakt en er zijn 10 fotografen dan betekent dat voor de eigenaar wel al 50 a 60 mooie foto's. :) Dus misschien is het niet zo een probleem als je de 10 niet haalt? :=

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:51

Nee, lijkt mij niet. Ik heb bij de afgelopen meetings van het ene paard 10 foto's de andere 15 en de andere 20, ligt eraan hoe goed het dier meewerkt en hoe het lukt met je instellingen enzo, dat gaat niet altijd vlekkeloos en ik wil wel goed werk afleveren.. Vaak halen de andere fotografen het aantal mooie foto's wel weer omhoog :) Dus mij lijkt het niet zo'n probleem...

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 17:51

Ja dat is wel weer zo Richard :j

Ja helaas wel.. had een chagerijn die niks zei, radio uit deed en me meteen links t spoor over liet gaan en meteen rechts de woonwijk in
stuurde, en dat is ook de enige wijk waar ik gereden heb, geen Randweg, geen 2de oefening, niks. Moest in 20 minuten al terug.
En ik stresste m enorm door die vent, gewoon meteen t gevoel dat ik t verkloot had.. nu ook nog afspraak met CBR maken voor ogenkeuring..
want die zijn niet top, dat weet ik, maar heb dr nooit last van alleen nu. En na die afspraak waarschijnlijk faalangstexamen aanvragen.. ;(

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:53

Balen Loiz! Dat is echt niet fijn! Hopen dat het de volgende keer beter gaat :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:55

Pffff... Wat balen zeg! :(:) Ik heb afgereden dat er aan de overkant nog zo een vaag verkeersplein lag. Het is nu al stuk overzichtelijker. :) Ik heb wel stukje randweg moeten doen. Nu is het allemaal 70 km/u, maar destijds ging je van 100 km/u naar 70 km/u. Ik had gas al los gelaten en wilde net de rem in trappen en toen trapte de examinater tegelijkertijd op de rem met de opmerking dat mijn instructrice vast geen snelheidsbelasting wilde betalen. := Had uitgelegd dat ik gas al los had gelaten en ook met mijn voet bovenop de rem zat dus ben toch mooi geslaagd! :D Ik had wel de TTT gedaan dus hoefde tijdens mijn examen alleen maar stukje te cruisen. Gelukkig maar...

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:14

Jammer Loiz, dat het niet is gelukt met je examen... Ik heb daar ook afgereden, maar is ook niet in een keer gelukt.... (mede door hoe de ANWB rijopleiding in elkaar zit...). Hopen dat het de volgende keer beter gaat...

Wel leuk dat ik mee kan naar de meeting :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:17

15 min per hond lijkt mij prima en zou daarna dan nog tijd inlassen inderdaad voor het loslopen cq rennen.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:21

Ik hoor hier net dat het veranderd is en dat we sinterklaas al om 2 uur vieren! :oo Welke klojo dat nu weer heeft bedacht? :\
Maar dat zou dus betekenen dat ik ook alleen maar 's ochtends kan komen... :\ Sjonje wat poedersuiker!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:40

Loiz schreef:
Sorry, even niet zn zin gehad om te reageren vandaag. Ben vannochtend voor de tweede x gezakt met praktijk.. ;(

Wat jammer Renee! Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Trok Ollie zo hard :') Ook niet alleen met Ol?

Aniek1985, ik onthoud je! Mocht ik nog een plek over hebben PB ik je, maar ik geef liever de voorkeur voor mensen die de hele dag kunnen

Ohjee Kasmir.. doe je best! Zou zonde zijn als je niet komt!

Kgambler, ja er is zeker nog plek, zeker nu Renee helaas afvalt en Kasmir misschien ;)
We zijn rond 3 uur klaar, maar t kan wat eerder afgelopen zijn of wat later, ligt ook een beetje aan de honden en t weer enz.

Lisa, de eerste groep verzamelt om 11 uur, start +/- kwart over 11. Tweede groep verzameld rond 1 uur, kwart over beginnen.
De meeting eindigd rond 3 uur inderdaad. Adres ga ik nu opzoeken ;) Schema heb ik niet, kan wel gemaakt worden. Weet niet
wat het handigste is met honden, aangezien ze toch verschillen met paarden. Hoe zouden jullie dan het liefst een schema zien?
Per hond 2 fotografen? En hoelang ongeveer? We hebben 1,5 uur per groep van 10 honden, en nog tijd om ze los te laten erbij.
Minimaal aantal foto's is er niet echt, misschien minimaal 10/15 per fotograaf per hond? Ook het maken van een forum ga ik
zo even uitzoeken, dan kunnen de foto's hier geplaatst worden. Of misschien een openbaar account maken op Picasa oid waar
fotografen de inloggegevens krijgen en elk eigen mappen kunnen plaatsen?

Ben ook maar nieuw in dit soort meetings he, dus t zijn maar ideeën! Inbreng is meer dan welkom natuurlijk!

Wat balen zeg van je praktijk examen :(:)

Oke super, 11 tot 3 is een mooie tijd, schema's ben ik persoonlijk wel een voorstander van, anders staan er 5 fotografen bij een hond die nét even wat leuker is om op de foto te zetten en misschien heeft 1 hond op dat moment wel helemaal geen fotograaf, zo krijg je dat uiteindelijk ook met foto's de hond die de meeste fotografen trekt krijgt dan meer foto's als de hond die de minste fotografen trekt, dus in principe is met schema wel eerlijker, 2 fotografen per hond lijkt me een mooi aantal en dan is 15/20 minuten voldoende. maar loslopen kan toch ook makkelijk in die 15/20 minuten? om daar een heel apart gebeuren voor in te plannen vind ik persoonlijk een beetje onzin.. ik zou juist liever meer actie foto's willen maken dan portret, voor alleen portret vind ik 15-20 min wel erg lang :P

Ik vind 10-15 foto's veel te veel.. ik wil liever niet meer uitleveren dan 3-5 foto's omdat het toch gratis is en het me anders wel enorm veel werk kost.