interesse meeting omgeving amersfoort/ermelo/putten/nijkerk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mara168

Re: interesse meeting omgeving amersfoort/ermelo/putten/nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 23:34

Tot nu toe 4 personen als ik toestemming heb dan.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:15

Ik wil Ook wel mee me dochter was jarig vrijdag en ben dus sinds donderdag niet meer actief geweest moet even bij lezen!!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:46

Je mag mee hoor! Inschrijving is nog niet gesloten. Je mag wel jezelf even op de lijst zetten

Edit: gefeliciteerd!!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:05

Heeft er iemand trouwens al gebeld? Want 9 van de 10. Keer mag je met gehuurde paarden alleen in de bak rijden en mag je niet eens naar buiten.

Ayla_Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:27

Op hun site staat dat voor de gevorde buitenrijder, je zonder begeleiding naar buiten mag of anders met begeleiding van iemand van stal. Dus neem aan dat als we met een groepje zijn, dat we wel zo naar buiten mogen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:30

Ok als dat maar zo Is. Misschienw el handig om het te vragen :p

Ik ga met eigen paard dus mij maakt het niet zoveel uit. Maar wel handig voor diegene die wel gaan huren :)

Mag ik een link van de site?

Ayla_Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 10:36

Ja dat is waar. Volgens mij zou rond de 24e gebeld worden, denk dat het dan gelijk gevraagd kan worden.

Website:http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 11:32

Ze hebben geen begeleiders meer dus mogen we zonder begeleiding. Ik heb wel vaker een pony gehuurd maar nog nooit een paard. Maak jullie geen zorgen ik ken die man en ik regel het wel!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 12:02

Dat is heel mooi :)

Is er ook ruimte voor mij om te parkeren met de trailer. Ben namelijk niet zon ster met de trailer :p

Heb er wel zin in :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:14

Ze hebben wel een redelijk groot terrein maar ik zal vragen of hij een beetje plek voor je vrij maakt!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:40

Dat zou helemaal top wezen :)

Heb er zin in. Misschien leuk om een beetje over jezelf te vertellen dan weten wie er allemaal komt :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:46

Ja leuk idee!

Mijn naam is Romy ik ben 21 jaar en ik kom uit Nijkerk. Ik rijd paard vanaf mijn achtste, ik ben er alleen wel een aantal jaren tussen uit geweest. Ik rijd verder geen wedstrijden maar probeer gewoon een beetje in de bak dressuurmatig te rijden op mijn verzorgfries. Het lekkerste vind ik het bos in en lekker crossen zonder dat je ergens over na moet denken.

Verder ben ik nu sinds twee weken bij Buckje aan het helpen met Buckje en Lizzy en dat vind ik ook super leuk. We kunnen het goed vinden met elkaar en ik heb voor mijn gevoel daar al weer zoveel bij geleerd dat is ongelooflijk. En verder kunnen we het ook super goed samen vinden en is het heel erg gezellig en dat is ook mooi meegenomen natuurlijk.

En daarnaast help ik Gaapje ook nog een beetje alleen dat komt er steeds niet echt van en dat is wel jammer.

Nou dit was wel zo'n beetje mijn verhaaltje. Wie volgt?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:09

Gaapje als in gabrielle? Die ken ik wel daar praat ik mee met het kanszloze bokker topic. Wil ze niet mee met toppa?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:11

Ja die inderdaad. Ik weet niet of ze mee wil, Dat zou je aan haar moeten vragen

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 15:14

Zal mezelf ook even voorstellen.

Ik ben Mara ben 12 jaar en word 26 mei 12. Ik rijd paard vanaf mijn 9e en heb 2 ponys doorgereden(waarvan 1 is verkocht en de ander is nog steeds mijn verzorgpony). Ik reed op een manege in horst woon zelf in Ermelo.
Nou ik heb dus op dit moment 1 verzorgpony Faith van 3 jaar krijgt in april/mei een veulen. Ze komt van de markt ik was zelf ook mee naar de markt toe, mijn vader reed namelijk met de auto en de trailer. Ze is ingereden en ik reed haar verder ze kan al een beetje aan teugel lopen maar rijd nu niet met haar omdat ze drachtig is en vanwege de slechte bak die binnenkort weer gedaan word.
Ik help ook wel een beetje op de stal maar vanwege de winter valt er nu weinig te doen.
Ik heb op mijn verzorgponys veel bij geleerd. Ik zit zelf goed in het zadel en zal niet snel vallen(er zijn uitzonderingen natuurlijk;p)

Ik hou zelf veel van springen en cross lijkt me ook super, maar doe het niet omdat mijn verzorgpony te jong is om nu al te springen en we eerst nog geen balken hadden.

Vragen zijn welkom.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:54

Nou ik zal me dan ook even voorstellen :P

Ik ben Anne-mieke van Diermen, 23 jaar JONG :D Ik woon op Eemdijk (dat ligt bij Bunschoten/Amersfoort) Ik heb een friesje van 11 jaar ben begonnen met haar te leasen toen ze 3 jaar oud was en sinds eind 2011 ben ik trotse eigenaar van haar :)
Sinds vorig jaar zomer ook in het bezit van EB Rijbewijs dus kan ik lekker overal heen karren met me knolletje.
Even een foto spammen:

Afbeelding

Voor geinterreseerde er is een topic lopend met mensen rondom nijkerk/amersfoort (ook 1tje uit rotterdam maar dat maakt niet uit) jullie zijn allemaal welkom je aan te melden:
[JHK] Het kansloze bokkers topic! #1

Ayla_Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:56

Ik ben dus Ayla, ben 20 jaar. Heb een eigen (lease) paard van 18 (gedraagt zich als een 10 jarige) waar ik 4 a 5 dagen in de week verantwoordelijk voor ben. Helaas is zij mij nog wel is de baas, waardoor ik voorlopig niet met haar naar buiten ga om daar in de vrije natuur te rijden. Wil daarvoor eerst mijn zit en leiding geven over haar een heel stuk verbeteren. Daar krijg ik nu gelukkig ook les in. Verder doe ik veel grondwerk met haar, om haar beter te begrijpen en te leren kennen. Dit doet ze uitstekend, wel probeert ze me nog eens uit, maar dat gaat ook steeds beter. Ik hoop tegen het eind van de zomer een buitenrit met haar te kunnen maken door het bos (onder begeleiding van een andere ruiter).
Verder maak ik sinds mijn 13e 1 a 2 keer per jaar op een buitenrit, telkens op een andere manege of in een ander land.

Ik rijd paard sinds mijn 10e, maar regelmatig moeten stoppen wegens geldgebrek of geen goede stal kunnen vinden om te rijden. Dus qua rij ervaring zit ik op zo'n 2,5 a 3 jaar.

Nog meer weten? Vraag het gerust.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:58

Ohh leuk Anne-Mieke dat andere topic. Ik ga er vanavond even naar kijken!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:00

Ayla, wat is er met het mooie paardje in je profiel gebeurd?

@Romy leuk hoor als je je aanmeld ook omdat je in de buurt zit :P Ik vind contact met mensen altijd leuker als ze dichterbij wonen :)

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:06

Anne mieke, wat is dat voor forum dan? Gewoon om bij te praten ofzo?

Ayla_Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:09

Anne_Mieke, dat is hetzelfde paardje. Noem haar eigenlijk mijn eigen paardje omdat ik er meestal 5 dagen in de week ben alleen officieel is het een lease paard.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:14

Ok :) Mooi paardje hoor :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:14

@Mara ik weet niet of je helemaal in de groep past aangezien de rest allemaal 17 plus is :P sorry

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:32

weer even een paar dagen niet gereageerd hier en jeetje wat gaat dat snel!

Ik moet even kijken hoeveel mensen er gaan om alleen wat te drinken heb namelijk geen zin om heen en weer te rijden voor een half uurtje a 3 kwartier drinken.

Hmm zal ik mezelf dan ook maar even voorstellen

Marieke 26 jaartjes jong woon in Amersfoort getrouwd en samen hebben we een dochter Sem en ons 2de kindje is op komst nu bijna 31 weken zwanger.
Ook hebben wij 3 katten en een hond en natuurlijk niet te vergeten de paarden.
Kroonprins mijn mini shetlandmannetje waar Sem op rijd en Kjarkur mijn ijslander mijn maatje mijn allesje!
Tsja wat valt er nog meer over me te vermelden prettig gestoord zoiets haha

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 17:43

Even een vraagje?
Wie heeft een ruiterpaspoort??? Ik heb die namelijk nog niet en weet ook niet hoe ik die moet halen?
En de verzekering is de stal aansprakelijk als er iets met het paard gebeurd want mijn ouders kunnen het niet betalen als wij aansprakelijk worden gesteld daarvoor.