Heb je foto van z'n zus ? Voor als het andere paard niet mee kan ? En er zal toch vast wel iemand mee willen om te assisteren, kan toch niet anders met zo'n plaatje.
Utixo
Geplaatst: 15-09-11 23:20
Banto S Biko gaat inderdaad sowieso mee (paard uit onderschrift) . Maar dank je voor het compliment! Ik ga even grote foto van z'n zus zoeken, 5 tellen.
Ik weet nog niet zeker of ik ook onder de man ga daarna, ze zijn beide strandmak, maar ik vraag me af of dat ook zo is als broer/zus ergens verderop is. En ze hebben iets teveel karakter om dat uit te gaan proberen. Jitske mag gewoon thuis een strandshoot houden onder de man
Je kan ook bij elkaar blijven met de rijfoto's. En als je geen goed gevoel er over hebt, niet doen. Want de veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Er zijn toch al gauw 15 paarden per groep er hoeft er maar een gek te doen en alles kan aan de haal gaan.
Iedereen krijgt ook met de planning een aantal spelregels, die voorzich spreken, mss beetje overdreven, maar we hebben ook een aantal fotografen die geen paarden ervaring hebben. Dus probeer bijna aan alles te denken.
Beste Dames, Na wat berichtjes ontvangen te hebben dat mensen graag in een ander dagdeel ingedeeld te worden, heb wat zitten puzzelen, heb ik de volgende planning. Hopelijk naar iedereen zijn zin. Schuiven wordt vanaf nu ook erg lastig omdat we nu echt VOL zitten. We proberen om iedereen een dagdeel te geven die voor hun goed uitkomt, maar helaas kunnen we niet meer dan 15 plekken per dagdeel opvullen.
Helaas krijg ik hem nu niet in PDF op het grote web geplaatst, dus dan maar even zo. Vanavond zal de PDF versie online komen te staan.
De ochtend groep :
Groep 1 Gemma Hessel Fries Marlies ? ? Nina Poularde Franse Draver
Oehhh wat een leukerd die Banto! We hebben wel weer leuke paardjes voor de fotoshoot . Ben benieuwd! Hopelijk is het goed weer en hebben we geen last van hoog water .
Jitske
Geplaatst: 16-09-11 10:02
Utixo schreef:
Ik ga iemand proberen te regelen die de staleln kan doen 's morgens, maar moet goed komen.
Komt wel goed, en anders staan we gewoon wat vroeger op
Hoelaat moeten we er zijn of is at nog niet bekend?? Heb er echt super veel zin in!
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-11 10:11
loonew schreef:
Hoelaat moeten we er zijn of is at nog niet bekend?? Heb er echt super veel zin in!
Hier de oude versie, hierin staan de tijden vermeld. Proef Planning Katwijk ( de nieuwe versie komt vanavond online, vandaar mij vorige post de planning in een post ipv een PDF.