Wat trekken jullie aan qua kleding? Het wordt maar rond de tien graden maar aan de andere kant ben je wel aan het sporten dus weet niet pcies wat ik aan moet. Ik neem sowieso regenjas, regenbroek en rijhandschoenen mee. En extra set kleren leg ik op stal voor als we zeiknat terugkomen. Maar wat ik nu aantrek...ik kom niet verder dan rijbroek en laarzen haha.
ik trek gewoon een rijbroek en joppers aan, (voor t geval ik nog een stukje mag rijden van iemand )denk dat ik m'n chaps er ook wel over voor de warmte. dat scheelt echt! en een dik vest, regenbroek neem ik mee. en een jas natuurlijk
Mijn jodphurs staan nog bij juliette, heb gympen, 2paar sokken, rijbroek, tshirt korte mouwen en daar overheen termo shirt met lange mouven, daar over een vest, en neem een jas mee
Zo das aardig wat ik heb rijbroek, rijsokken, laarzen, hemdje, shirt met lange mouwen, dik wolachtig vest, xl zwarte sweater, bodywarmer, jas en een regenjas klaarliggen. En joggingpak voor op stal haha.
sjonge jullie zijn druk s morgens zo even wat foto's uit zoeken tot zo moet ook even bij mijn man op de bank hangen want die is de hele dag alleen geweest omdat de meiden scouting camp hebben dus die voelt zich zeer te kort gedaan
Mijn been doet zoo pijn, voordat (behalve charity) er iemand was, had ik mn voet tussen co en t het geparkeerd, mn enkel is helemaal rood en dik, gelukkig met rijden geen last van gehad
jackyline
Geplaatst: 08-10-11 20:51
MissCharlie schreef:
Mijn foto's en filmpjes komen later, ben vanavond echt té moe om nog maar íets te doen haha. Ik ga lekker in bed liggen!
Mooi is dat mijn man zit nog alleen op de bank te mokken omdat ik nu foto's aan het downloaden ben
er zit om de een of andere reden allemaal haflingers tussen die foto's
Laatst bijgewerkt door jackyline op 08-10-11 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Carr_friesje
Geplaatst: 08-10-11 20:51
arme jiske ik heb een dikke blauwe knie jiske bedacht zich dat ze wel even tussen de boom en de plas door kon, maar was vergeten dat mijn been er ook nog naast hing dat ging dus net niet haha.
ik zit/lig/hang al lekker in bed, spieren beginnen nu al een beetje te protesteren en ik vrees voor morgenochtend
Hoi hoi, ik vond het een geslaagde dag! De douche thuis was wel erg fijn moet ik zeggen Ik heb weinig foto's. Wie ze wilt hebben kan ik mailen, pb even je mail dan
Arlette1991
Geplaatst: 08-10-11 21:11
Ik vond het zeer geslaagd Kwam net echt overal zand tegen voor dat ik onder de douche stapte