Ik kan ook bijna alle dagen, heb alleen het weekend voor mijn verjaardag maar even niet meegenomen (14/15 jan). Weet niet of ik dan iets wil doen, maar zo heb ik nog alle ruimte
Ah, fijn te weten, dan gooi ik dat weekend er namelijk ook uit. Niet voor jouw verjaardag, maar voor de mijne Al ben ik voor het weekend jarig, en niet erna.
Op BBC3 is nu iemand een sax aan het bouwen van afval (PCV-pijp, oude lepels en vorken voor de kleppen)... Interessant programma, komt nog een goed geluid uit ook
Ik zit trouwens even met een datum. T/m 14 januari wordt sowieso niets, ivm concerten. En daarna word ik als het goed is geopereerd en ben ik ook een week of 6 niet heel mobiel.
Dan komen we ergens in maart uit? Als jullie het trouwens leuk vinden (en we nog tijdens dit schooljaar afspreken) kan ik wel vragen of ik de basfluit een keer mee kan krijgen. Die is dus ook van PVCbuizen gebouwd (maar dan dus zonder vorken en lepels ).
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 29-12-11 21:05
Aangezien ik het toch leuk vind nog een keer af te spreken, negeer ik die grote letters hierboven over topics waarin al langere tijd neit gereageerd is lekker.
Wat zouden jullie er van vinden om alsnog ergens januari/februari/maart af te spreken?
Ik kan nog steeds 21, 22 en 29. 28 is voor mij niet te doen, omdat ik dan net uit Zeeland terugsjees naar Friesland. Om dan meteen daarna weer terug te gaan naar de Veluwe..... Das een klein beetje te veel van het goede. Zal ik anders de poll even aanpasswn voor deze data? voor het overzicht? Dat mensen die wel willen komen maar geen van die dagen zich gewoon even in het topic melden en de rest gewoon nogmaals stemt?