Heb de datum ook in mijn agenda gezet! Leuk! Ik neem geen pup mee terug, dat is zielig in een tweekamerflatje zes trappen hoog. Heb ook geen mooie jurken, of eigenlijk heb ik ze wel, maar die passen me al jaren niet meer. Muziekinstrumenten bespeel ik allemaal een beetje, maar wel niveau kinderbeginnersles, maar ik kan wel zingen en ben bij tijd en wijle best gezellig
Nog iemand die me wil vergezellen op de mooie touristische route Utrecht-Voorthuizen? Kom langs allerlei leuke plaatsjes, dus kan makkelijk nog iemand oppikken.
Kris
Geplaatst: 08-06-11 09:06
xingridx schreef:
Hee, maar dan heb je wel een pup, Kris
Leuk, krijg net mail voor een bedrijfsuitje, op vrijdag de 22e wat tot zaterdag een uur of 13.00 duurt..gaat net lukken dus denk ik
Heb al twee hondjes, dus riskeer er liever geen echtscheiding voor
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-06-11 11:27
Dames en heren zangers: wie zou het leuk vinden om een deuntje met een harp mee te zingen? Ik ben fanatiek aan het oefenen geslagen en vind het altijd erg leuk om iets samen te doen, die kans krijg je als harpiste namelijk niet al te vaak. Dus dit lijkt mij een uitgelezen mogelijkheid
Aangezien ik erg vastzit aan voor harp gearrangeerde muziek zullen jullie het wel met mijn opties moeten doen, snel even akkoorden ergens bij doen zoals dat bij een gitaar kan is bij een harp een stuk lastiger. De teksten en voorbeelduitvoeringen zijn vast wel ergens op internet te vinden, misschien dat jullie alvast kunnen kijken wat je leuk vindt
Dingen waar ik nu mee bezig ben (veelal Ierse volksmelodieën, maar ook wat moderners):
Cockles and Mussels Danny Boy Down by the Salley Gardens (aanrader, prachtig liedje!) Farewell to Liverpool The Foggy Dew The Lark in the Clear Air The Spanish Lady The Famine Song (ook grappig!)
En wat Andrew Lloyd Webber songs: Tell me on a Sunday Pie Jesu I don't know how to love him
Ben benieuwd! Oh en verwacht ook weer niet al te veel van me, ik heb minstens een jaar geen snaar aangeraakt en ben nu net weer begonnen
Oja ik heb ook een zeer uitgebreid repertoire aan Kerstliedjes, maar dat is in de midzomer misschien niet zo toepasselijk (maar wel bekender bij de meeste mensen...)
Oja ik heb ook een zeer uitgebreid repertoire aan Kerstliedjes, maar dat is in de midzomer misschien niet zo toepasselijk (maar wel bekender bij de meeste mensen...)
Jingle bells
Sorry, qua zang heb je aan mij niks Kan het wel doen, maar dat is zo sneu voor die overige mensen
Zingen is aan mij alleen ook zekers niet besteed. Ooit zei iemand tegen me dat ik goed kon zingen en daarom heb ik jarenlang iedereen de oren van zn kop gekrijst omdat ik dacht dat ik wel een beetje kon zingen. Totdat ik mezelf op een bandje opname en terug luisterde. Sindsdien zing ik niet meer bij anderen Degene die tegen me zei dat ik goed kon zingen bedacht ik later was mijn oma, en ik was een jaar of 4
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-06-11 11:59
Ik heb al wel een soort akkoorden boven mijn muziek staan, hebben de gitaristen daar wat aan? Ik heb er geen verstand van, maar er staan lettertjes zoals Am, F, Dm, etc.
DC: 't Is maar goed dat er in die tijd nog geen Idols bestond, anders had je daar gestaan met "mijn oma zei dat ik zo mooi kan zingen"
Berdien
Geplaatst: 09-06-11 12:00
DC
Ik zing ook niet in publiek. Dat beperkt zich tot onder de douche en in de auto. Ik riskeer het om opgepakt te worden voor verstoring van de openbare orde als ik in het openbaar zing namelijk
Jitske
Geplaatst: 09-06-11 12:00
Nou inderdaad, maar dan was ik op de bank naast Herman enzo geeindigt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-06-11 12:01
Dat klinkt bekend Berdien.
Hilli
Geplaatst: 09-06-11 12:14
duChambre schreef:
Degene die tegen me zei dat ik goed kon zingen bedacht ik later was mijn oma, en ik was een jaar of 4
Ben jij mijn zusje of mijn nichtje dan toevallig? (mijn oma zei dat ook altijd)
Rije: heb je muziek digitaal? Dan kan ik wat arrangeren voor sopraan en harp. Harp is toch ook in C gestemd? Dan kan ik dat misschien ook nog wel ter plekke verzinnen Nog geen antwoord van docent gehad. Die ga ik nog eens mailen