Thanks juud! Dan zijn we dus met 6 of 7. Ok, weet ik genoeg. Zal even een lijstje maken en kijken of ik nog genoeg houtskool heb. Deel ik het bedrag door 6, dan kan iedereen een deel mee betalen.
_lieff_
Geplaatst: 28-05-11 11:36
Bellatrix schreef:
Ik, Marjo, Laura, Janneke (toch?) en verder weet ik het niet meer. Nadine of Christel? Kelsey?
Ik hoop wel dat het een beetje droog blijft, want wil toch wel graag alles zoveel mogelijk buiten houden. (huis is puinzooi en ik was er nog niet aan toe gekomen om het op te ruimen)
juudii5
Geplaatst: 28-05-11 19:18
Het giet hier nu.. Weet eigenlijk helemaal niet wat voor weer voor morgen voorspelt is.. Kan het niet buiten onder je afdakje waar de pop nog staat?
volgens weeronline blijft het hier droog, heb ook wel een afdakje, maar dat is misschien wat klein.
Marjo
Geplaatst: 28-05-11 23:51
Bellatrix schreef:
Marjo, neem jij je camera mee? Of iemand?
ik neem wel een camera mee, twijfel nog welke De spiegelreflex of mn kleine cammetje
Symb, wil je ff je rekening nummer doorgeven? Dan maak ik maandag 6 euro over naar je rekening Laura, ik begreep dat jij rijd morgen? Voor jou heb ik het geld wel gelijk (voor de benzine), geleend van moeders