Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MerelxG_R

Re: Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:23

Daar kan ik geen antwoord op geven :D.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:25

Morfeo schreef:
MerelxG_R schreef:
Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo.. :)

Dan vraag ik mij af waarom hun zelf niet in de organisatie zitten?

Danielle zit in de organisatie.
Verder stapte er niemand naar voren om een handje te helpen dus offeren andere mensen zich op.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 17:34

Misschien is het handig als er een lijstje met een aantal data's wordt geplaatst dan kunnen de modellen (en evt. fotografen) hun naam bij de data's zetten waarop ze kunnen. :j

Lauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 18:47

Ik heb een tijdje dit topic niet meer gevolgd omdat ik bij de eerste datum er niet bij kan zijn maar begrijp ik nou dat er een nieuwe datum wordt geprikt? :))

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 20:25

Eigenlijk is het enige wat ik in eerste instantie gedaan heb een nieuw topic openen om in het andere topic niet verder offtopic te gaan. Daar kwamen meteen een boel mensen op af met vragen e.d. en vandaaruit zijn Jinte en Nikki erbij in de organisatie gekomen om beslissingen te nemen en knopen door te hakken.

De datum is tevens gekozen nav onderstaande quote:

andamoon schreef:
Tijdens de eigenlijke Black and White shoot, die nu dus ook opengesteld is voor andere paarden..waar het in deze topic over gaat, zijn in ieder geval de Black and White paarden : Grafito en Jauke.
http://img.photobucket.com/albums/v253/andamoon/dsc0952o.jpg
Die ook op onderstaande foto staan:
http://img.photobucket.com/albums/v253/andamoon/GrafitoenjaukeWAUWfotoshoor06032011.jpg
Deze shoot zal op tweede paasdag of 1 mei georganiseerd worden. Misschien is inderdaad 1 mei beter want op tweede paasdag trekt iedereen er bij mooie weer op uit, dus zal het best druk zijn in de Loonse en Drunense duinen... :j

De shoot in Lunteren was al vóór deze shoot georganiseerd, al weet ik niet precies op welke datum die is.

Dan is er nog een shoot die door een andere club wordt georganiseerd en dat is op 10 april, maar dat heeft niets te maken met de shoots die door HPE worden georganiseerd.

Daarin geeft Monique m.i. aan dat ze A. ervan op de hoogte is dat de datum wellicht 1 mei wordt en B. dat ze het een prima datum vindt.
De tijd is gekozen omdat het de dag na koninginnendag en vooral ook koninginnennacht is en omdat het ons leuk leek als er de mogelijkheid is om foto's met laagstaande zon te maken. En omdat we later op de middag wilden gaan leek bos en duin ons niet zo geschikt omdat het daar 's middags ook nog eens onmogelijk parkeren is, naast de drukte in de duinen zelf.

Overigens heeft ook Morfeo m.i. aangegeven dat de datum geschikt was

Morfeo schreef:
Queelens schreef:
1 mei is trouwens ook na koninginnedag he (denk zeg het maar even := )

Nou je het zegt ja!

VisibreTeam schreef:
Fotoshoot begint om 2 uur smiddags

Morfeo schreef:
oooohhhhh... das nog enigsinds te doen :')

Dat de modellen nog niet gepbt zijn is idd onze fout, maar we gaan er idd ook vanuit dat mensen die graag meewillen het topic volgen en meelezen. Kleine moeite lijkt me want telkens als je een topic opent wordt je vanzelf bij je laatst gelezen bericht neergezet.

Mocht de datum een aantal modellen echt niet uitkomen is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om de datum te herzien. Maar ik denk dat we dan alleen maar later in het jaar komen met meer kans op ongedierte...

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:44

Morfeo schreef:
MerelxG_R schreef:
Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo.. :)

Is verder niet gevraagd.....Er waren anderen die dit hebben opgepakt die het e.e.a. wilde gaan regelen en de datum dat was al wel ongeveer bekend omdat daarover ook wel is gepbt. Maar kon ook 2e paasdag zijn eventueel. Het tijdstip was me dus NIET bekend en daar gaat het nou juist om.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:54

Amable schreef:
Daarin geeft Monique m.i. aan dat ze A. ervan op de hoogte is dat de datum wellicht 1 mei wordt en B. dat ze het een prima datum vindt.
De tijd is gekozen omdat het de dag na koninginnendag en vooral ook koninginnennacht is en omdat het ons leuk leek als er de mogelijkheid is om foto's met laagstaande zon te maken. En omdat we later op de middag wilden gaan leek bos en duin ons niet zo geschikt omdat het daar 's middags ook nog eens onmogelijk parkeren is, naast de drukte in de duinen zelf.

Zoals ik hierboven ook al aangeef was de datum mij wel zo'n beetje bekend, alleen het tijdstip is dus onderling bepaald zie de onderstreepte quote hierboven. Daarbij is voorbij gegaan aan het feit dat er dus meerdere modellen meedoen en dat het dan wel zo op zijn plaats zou zijn geweest als de andere modellen ook op de hoogte gesteld zouden zijn van de plannen die er op dat moment gemaakt waren. :j

Amable schreef:
Dat de modellen nog niet gepbt zijn is idd onze fout, maar we gaan er idd ook vanuit dat mensen die graag meewillen het topic volgen en meelezen. Kleine moeite lijkt me want telkens als je een topic opent wordt je vanzelf bij je laatst gelezen bericht neergezet.

Danielle voor degene die echt alles volgen waarschijnlijk een kleine moeite, maar als je niet alles KUNT volgen is het jammer als een topic heel erg hard gaat dat er dan een post gemist wordt. Het was ook een kleine moeite geweest om de 5 !! modellen even van de plannen die er op dat moment waren gemaakt op de hoogte te stellen toch ?

Amable schreef:
Mocht de datum een aantal modellen echt niet uitkomen is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om de datum te herzien. Maar ik denk dat we dan alleen maar later in het jaar komen met meer kans op ongedierte...

Van mij hoeven jullie geen nieuwe datum te prikken omdat het nu toch eigenlijk al zover georganiseerd is. Dan gaat de fotoshoot op 1 mei gewoon door en is het heel jammer (IK had er graag bij geweest met Grafito) maar dan houden jullie nog genoeg geweldige modellen over : JAUKE, GERONIMO, MORFEO en COMANCHE.
Ik vond het alleen heel prettig bij de vorige shoot op 6 maart dat de modellen wel allemaal vooraf via pb op de hoogte gesteld werden ook als er veranderingen waren en dat was perfekt zo !
Laatst bijgewerkt door andamoon op 26-03-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 21:58

Ik snap wat je zegt, maar wij gingen er van uit dat als je op een bepaalde datum kan je ook de hele dag kan. Dat is wellicht een verkeerde aanname van onze kant, maar vandaar dat we er van uit gingen dat dat geen probleem ging zijn. Ik begrijp echter dat jij graag veel vroeger zou willen beginnen en dat de datum dan verder ok zou zijn? Welk tijdstip zou voor jou dan handig zijn?

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:25

Amable schreef:
Ik snap wat je zegt, maar wij gingen er van uit dat als je op een bepaalde datum kan je ook de hele dag kan. Dat is wellicht een verkeerde aanname van onze kant, maar vandaar dat we er van uit gingen dat dat geen probleem ging zijn. Ik begrijp echter dat jij graag veel vroeger zou willen beginnen en dat de datum dan verder ok zou zijn? Welk tijdstip zou voor jou dan handig zijn?

Aangezien ik een hele strakke planning heb lopen vanwege de drukke werkzaamheden op stal (de paarden trainen, lesgeven, wedstrijden, zadelmak maken, paarden bekijken/uitproberen, besprekingen etc. etc.) is het, in ieder geval niet voor mij, geen vanzelfsprekendheid dat ik de hele dag onvoorbereid iets kan plannen...
De datum is inderdaad verder wel okee, maar mij zou dan net als bij de vorige fotoshoot voor de middag beter passen. Er stond voor in de middag op stal een afspraak gepland in mijn agenda, die ikzelf moet afhandelen. Voor mij hoeven jullie het tijdstip niet aan te passen en de fotoshoot kan gewoon doorgaan zoals jullie het gepland hadden :j Jammer, maar het is niet anders dat Grafito en ik er dan niet bij kunnen zijn.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 22:28

Ik zat namelijk te denken dat we op zich ook prima eerder kunnen beginnen, mensen die niet vroeger kunnen kunnen evt altijd later aansluiten. We hebben iig absoluut niet de intentie gehad om mensen passeren, we hadden alleen het idee dat er wel knopen doorgehakt moesten worden, vandaar dat we redelijk rap datum, tijd e.d. besloten hadden.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:41

Amable schreef:
Ik zat namelijk te denken dat we op zich ook prima eerder kunnen beginnen, mensen die niet vroeger kunnen kunnen evt altijd later aansluiten. We hebben iig absoluut niet de intentie gehad om mensen passeren, we hadden alleen het idee dat er wel knopen doorgehakt moesten worden, vandaar dat we redelijk rap datum, tijd e.d. besloten hadden.

Snap het helemaal en dat is verder ook geen probleem. Voel het ook niet als gepasseerd zijn, maar doordat er dus redelijk rap datum, tijd e.d. besloten is, is er vergeten om e.e.a. ook even te overleggen met de andere deelnemers..... en dan kan het best eens gebeuren dat iemand dan dus NIET kan. De lokatie blijft hetzelfde toch dan ? Dus De Drie Linden ? Het is bij Bos en Duin te druk met parkeren ? Bij de Drie Linden is geen water wel ? Mocht er iets geregeld worden, laat me dat dan z.s.m. weten. Mocht het tijdstip wel passen dan doen we ons best om erbij te zijn. Als zowel JAUKE als GRAFITO dan op een bepaald tijdstip wel aanwezig kunnen zijn en er kan van beide foto's gemaakt worden dan is dat mooi, is dat niet te regelen dan is het jammer maar op dit moment niet anders... :j
Laatst bijgewerkt door andamoon op 26-03-11 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 22:48

Als we 's ochtends gaan dan denk ik dat we op zich ook best naar Bosch en Duin zouden kunnen gaan. Verwacht geen enorme ochtenddrukte zo na koninginnennacht ;)

Mariska (Jinte) is nu niet online, ik wacht haar mening even af. Zou het zeker ook fijn vinden om meningen te horen van de andere modellen en fotografen. Maar ik zou het oprecht heel jammer vinden als jij en Grafito er niet bij kunnen zijn Monique :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:50

Als het 's ochtends is weet ik niet hoe ik dat ga doen, maar ik moet 's ochtends werken bij de paarden en ben daarvan pas half 1 thuis.
Moet dan zien te regelen of ik 's middags in zou kunnen springen maar vind dat een beetje apart om te doen :=
Weet ook niet hoe ik dat dan voor elkaar ga krijgen qua vervoer en hoelang jullie dan 's middags nog bezig zjn want ik ga niet voor 'n uurtje helemaal naar bosch en duin als jullie al bijna vanplan zijn te stoppen met fotograferen enzo :))

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 22:53

Tis misschien wel handig Monique, om te weten van en tot hoelaat jij zou kunnen. :j

Volgens mij kon Morfeo alleen in de middag, als ze kon, dus dan is er iig zeker nog wel iets te fotograferen ;) :)) En ik heb gewoon de hele dag de tijd :)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:54

Mij maakt het niet uit of het 's morgens of middags is. Ik kan heel de dag.
's Ochtends zou ik ook wel gaaf vinden omdat er dan (waarschijnlijk) water is. Maar ik pas me gewoon aan!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 22:55

Nouja ik zie dan wel ik hoor het nog wel hoelaat de modellen er kunnen zijn en de rest er is.
Dan kijk ik wel of ik kan komen want als iedereen 's ochtends gaat, ik zou met Jinthe mee rijden maar dat zou dan niet kunnen zegmaar. :=

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:04

MerelxG_R schreef:

Morfeo schreef:

VisibreTeam schreef:
Danielle zit in de organisatie.
Verder stapte er niemand naar voren om een handje te helpen dus offeren andere mensen zich op.

Ik had best wel in de organisatie willen zitten Nikki, maar Danielle kan dit heel goed en ik heb het heel erg druk dus dacht ik dat dit heel goed door haar geregeld kon worden. Jij bleek ook heel erg graag dingen te willen gaan regelen en dat is prima toch. Ik wist niet dat mensen zich hiervoor dan moesten opofferen, want als dat was gezegd had ik samen met Danielle ook al heb ik weinig tijd e.e.a. best kunnen organiseren. Ik verwijt ook niemand iets alleen is het jammer dat bepaalde beslissingen niet besproken is en dan kan het gebeuren dat er zonder overleg, iemand dan op een door anderen bepaald tijdstip niet kan....... jammer maar die dingen gebeuren dan hè ;)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:07

MerelxG_R schreef:
Mij maakt het niet uit of het 's morgens of middags is. Ik kan heel de dag.
's Ochtends zou ik ook wel gaaf vinden omdat er dan (waarschijnlijk) water is. Maar ik pas me gewoon aan!

Idem. :j

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:07

Ik kan ook heel de dag dus ben niet tijdsgebonden. Zou het wel echt heel gaaf vinden als Grafito en Jauke samen bij het water kunnen :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 23:17

Amable schreef:
Tis misschien wel handig Monique, om te weten van en tot hoelaat jij zou kunnen. :j

Volgens mij kon Morfeo alleen in de middag, als ze kon, dus dan is er iig zeker nog wel iets te fotograferen ;) :)) En ik heb gewoon de hele dag de tijd :)

Danielle ik kan in ieder geval tussen 10:30 - 13:00/13:30 uur.
Mogelijk is dit TE vroeg, maar als jij ook kunt met Jauke op dat tijdstip, dan zorgen ik en Grafito dat we er zijn :j Ik hoor graag van je waar en hoe laat je e.e.a. geregeld kunt krijgen op 1 mei ! Bedankt in ieder geval voor alle moeite :o
Laatst bijgewerkt door andamoon op 26-03-11 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 23:18

Oke, goed om te weten! Ik wacht iig Jinte en Nikki af, maar ik denk dat er zeker wat te regelen gaat zijn! :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:44

11 uur is toch laat genoeg? Eerder kan zelfs ook nog :) Maakt mij eigenlijk niet uit. Qua licht heb ik het liever 's ochtends, 's middags kan het zonlicht erg hard zijn namelijk ;)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:05

Amable schreef:
Oke, goed om te weten! Ik wacht iig Jinte en Nikki af, maar ik denk dat er zeker wat te regelen gaat zijn! :D

Wat mij betreft is het prima hoor :j
Zou het jammer vinden als we Grafito niet op de foto zouden kunnen zetten. En bij Bosch en Duin is dan natuurlijk helemaal geweldig omdat je daar het water hebt.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:34

Ik stem overal wel mee in, ik hoef toch niet ergens heen :Y)
als ik maar met Jinte mee kan rijden :))

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:38

VisibreTeam schreef:
Ik stem overal wel mee in, ik hoef toch niet ergens heen :Y)
als ik maar met Jinte mee kan rijden :))

Ja hoor, uiteraard!