Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morfeo schreef:MerelxG_R schreef:Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo..
Dan vraag ik mij af waarom hun zelf niet in de organisatie zitten?
andamoon schreef:Tijdens de eigenlijke Black and White shoot, die nu dus ook opengesteld is voor andere paarden..waar het in deze topic over gaat, zijn in ieder geval de Black and White paarden : Grafito en Jauke.
http://img.photobucket.com/albums/v253/andamoon/dsc0952o.jpg
Die ook op onderstaande foto staan:
http://img.photobucket.com/albums/v253/andamoon/GrafitoenjaukeWAUWfotoshoor06032011.jpg
Deze shoot zal op tweede paasdag of 1 mei georganiseerd worden. Misschien is inderdaad 1 mei beter want op tweede paasdag trekt iedereen er bij mooie weer op uit, dus zal het best druk zijn in de Loonse en Drunense duinen...![]()
De shoot in Lunteren was al vóór deze shoot georganiseerd, al weet ik niet precies op welke datum die is.
Dan is er nog een shoot die door een andere club wordt georganiseerd en dat is op 10 april, maar dat heeft niets te maken met de shoots die door HPE worden georganiseerd.
Morfeo schreef:Queelens schreef:1 mei is trouwens ook na koninginnedag he (denk zeg het maar even)
Nou je het zegt ja!
VisibreTeam schreef:Fotoshoot begint om 2 uur smiddags
Morfeo schreef:oooohhhhh... das nog enigsinds te doen
Morfeo schreef:MerelxG_R schreef:Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo..
Dan vraag ik mij af waarom hun zelf niet in de organisatie zitten?
Amable schreef:Daarin geeft Monique m.i. aan dat ze A. ervan op de hoogte is dat de datum wellicht 1 mei wordt en B. dat ze het een prima datum vindt.
De tijd is gekozen omdat het de dag na koninginnendag en vooral ook koninginnennacht is en omdat het ons leuk leek als er de mogelijkheid is om foto's met laagstaande zon te maken. En omdat we later op de middag wilden gaan leek bos en duin ons niet zo geschikt omdat het daar 's middags ook nog eens onmogelijk parkeren is, naast de drukte in de duinen zelf.
Amable schreef:Dat de modellen nog niet gepbt zijn is idd onze fout, maar we gaan er idd ook vanuit dat mensen die graag meewillen het topic volgen en meelezen. Kleine moeite lijkt me want telkens als je een topic opent wordt je vanzelf bij je laatst gelezen bericht neergezet.
Amable schreef:Mocht de datum een aantal modellen echt niet uitkomen is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om de datum te herzien. Maar ik denk dat we dan alleen maar later in het jaar komen met meer kans op ongedierte...
Amable schreef:Ik snap wat je zegt, maar wij gingen er van uit dat als je op een bepaalde datum kan je ook de hele dag kan. Dat is wellicht een verkeerde aanname van onze kant, maar vandaar dat we er van uit gingen dat dat geen probleem ging zijn. Ik begrijp echter dat jij graag veel vroeger zou willen beginnen en dat de datum dan verder ok zou zijn? Welk tijdstip zou voor jou dan handig zijn?
Amable schreef:Ik zat namelijk te denken dat we op zich ook prima eerder kunnen beginnen, mensen die niet vroeger kunnen kunnen evt altijd later aansluiten. We hebben iig absoluut niet de intentie gehad om mensen passeren, we hadden alleen het idee dat er wel knopen doorgehakt moesten worden, vandaar dat we redelijk rap datum, tijd e.d. besloten hadden.
MerelxG_R schreef:Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo..
Morfeo schreef:Dan vraag ik mij af waarom hun zelf niet in de organisatie zitten?
VisibreTeam schreef:Danielle zit in de organisatie.
Verder stapte er niemand naar voren om een handje te helpen dus offeren andere mensen zich op.
Amable schreef:Tis misschien wel handig Monique, om te weten van en tot hoelaat jij zou kunnen.
Volgens mij kon Morfeo alleen in de middag, als ze kon, dus dan is er iig zeker nog wel iets te fotograferen![]()
En ik heb gewoon de hele dag de tijd
Amable schreef:Oke, goed om te weten! Ik wacht iig Jinte en Nikki af, maar ik denk dat er zeker wat te regelen gaat zijn!