Waar ligt Holten Sanne?? Ik rijd langs Breda, Utrecht en zo naar Zwolle als ik me niet vergis?? Kom de Veluwe voorbij, dat is echt genieten!!! Hoeveel pralines moet ik mee? Zijn 2 doosjes genoeg?
PieterBel
Geplaatst: 14-07-11 10:32
Steph ik heb hier van die witte sloflaarsjes van de h en m. Tessa wil ze niet aan en ze liggen hier maar. Tess heeft ze toch wel aan, wil jij ze. dan neem ik ze mee. zijn nieuw en lekker warm en nog aan de maat dus die past tess van de winter nog wel.
Wie moet nog meer mijn adres hebben? Laat het me ff weten.
tientjeh
Geplaatst: 14-07-11 11:13
Steph, ik zit nog enorm te twijfelen. Ik ben dan op vakantie en zit in biddinghuizen, volgens mij is dat niet zo ver vanaf jou? Misschien dat ik dan nog even langs kom wippen. Ligt een beetje aan het weer. Kan ik dat op het laatste moment nog laten weten?
Tja, ik zou mijn ouders kunnen vragen. Maar die wonen ook op de boerderij. De katten kunnen daar ook alleen op de deel en daar liggen kussen en mandjes voor het slapen, maar ze komen verder niet in huis.
Ik zie het inderdaad! 1 uur en 15 min vanaf de camping. Mhh, dan ga ik eens even kijken. Als het echt pokkeweer is, dan kom ik jullie kant op. Mocht het mooi weer zijn, dan liggen we daar te bakken aan het strand. haha