@ Lin, arme Lies, haha! & ik had anders ooook nog een auto gehad ( die nu btw bij Linda blijft staan, moet toch bij haar zien te komen, haha). Ik heb er ook zin in We zien wel hoe t gaat in de auto, ik ben namelijk de ene keer wel en de andere keer niet misselijk als ik achterin zit .. dus we zien wel hoe 't loopt!
maxima is ook leuk! daisy lijkt me leuk, of uhhh een heleboel eigenlijk Jacklin wil ik ook graag nog een keer op! maar die rijd niet zo vaak met verhuur mee geloof ik..
Happy moest mee dacht ik en die lijkt me wel tof of Loulou weer of Puck die lijkt me ook tof
Britt_Sisi
Geplaatst: 12-04-11 10:52
Nee suus happy moest niet mee, henk zei dattie em nog een keertje meewou zodat die vaker met de verhuur meekan haha! En zo ook classic en nog een paar geloof ik. Puck is dacht ik drachtig en loulou heb ik niet zien staan!
he verdorie Jeroen wil heel graag Marije, maar misschien dat we die vrijdag wel meekrijgen
OH zelf zou ik ook heeeel graag eens Duke rijden, maar misschien is het handiger om Britt daarop te laten gaan als hij erbij staat, dan heeft ze in ieder geval wat braafs
Maar Maxima, Sax, Imani etc vind ik ook leuk alleen zou ik het best tof vinden om eens op iets te zitten die ik nog nooit gehad heb Marije lijkt me ook wel tof, of Twoface ja Twoface zou ik eigenlijk wel heeeeel graag eens rijden. En Eefje had Only al gereserveerd dus daar kom ik niet aan, misschien dat ik die van de zomer wel eens meekrijg
ik hoef neit persee iets braafs hoor, maar wel iets wat al een keer meegelopen heeft zodat ik niet zon onverwachtse rodeo hoef te verwachten en niet dixie haha! twoface heeft vast gezeten in het prikkeldraad die staat met 2 anderen paarden en dat veulentje in het weiland als je aan komt rijden zegmaar dus die loopt ook niet mee haha!
als rimano meegaat moet der denk ik even iemand op die het met em kan vinden (eefje? haha als only er niet bij staat dan) haha.
maar we moeten waarschijnlijk zelf de paarden halen want ze zetten ze niet meer klaar voor de verhuur. dan zegt henk wel die mee die mee die mee en dan kiezen we dan wel toch? ahha
duke zou ik natuurlijk helemaaaaal niet erg vinden haha