Maar om zo'n reden zou ik dus niet zo snel aan zoiets beginnen tijdens de instructieweek, daar ben ik toch te onzeker voor denk ik. Ik vind het dan wel weer leerzaam om te kijken naar andere.
PartoutZ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 10:06
Van mij was het ook maar een grapje hoor Die vliegende wissel.. Mennnn.. Die zie ik voorlopig nog niet gebeuren hoor. Hij springt nu welleens perongeluk over (met een gebrokenlijntje ofzo) en dan gaan alleen die voorbeentjes maar Als de galop-stap erin zit durf ik die eenvoudige wissel wel aan
Ik zie nu pas dit forum, maar ik ga ook naar deze instructieweek. Voor ons is het de eerste keer, dus ben erg benieuwd. Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar las wel dat er meer mensen op zondag willen gaan? Dat wil ik eigenlijk ook doen, omdat wij nog een behoorlijk stuk moeten rijden en dan hoeven we maandagochtend niet voor dag en dauw weg en de spits in.
Heb er trouwens wel heel veel zin in!
Iloonie
Geplaatst: 12-04-11 10:23
Welkom!
Mijn instructeur heeft hem wel is een wissel laten springen en hij springt ook wel is over als ik iets fout doe.. Nu ik nog de techniek onde de knie zien te krijgen, maar ik heb er geen haast mee.
Als jullie suggesties hebben voor overnachten op zondag hoor ik het graag Is misschien ook wel gezellig als je dan al een beetje bij elkaar kan zitten.
Zal mn paard trouwens nog even verder voorstellen. Het is een (bijna) 8 jarige ruin en we zijn op het moment M2. We hebben de punten voor het Z1 al, maar zit nog te twijfelen wanneer ik over zal gaan. Zit zoals ik hiervoor bij andere ook zag met het feit dat de selecties precies voor en na de instructieweek vallen. Dus zit er aan te denken om deze over te slaan en volgende maand over te stappen naar het Z.
Ik zat ook met de selecties, maar heb besloten dat ik daar me overstap niet door ga laten beinvloeden. Dan maar geen selecties hoor. Heb ze nog nooit gereden, nog een jaartje niet maakt ook niet uit
Als je voor zondag nog een overnachting wilt moet je snel zijn. Alles zit snel vol ik ga ook zondag al en overnacht, als ik het goed zeg, bij Boerderij Ruimzicht. Vorig jaar zat ik in......... uuuh...... ben de naam kwijt
Iloonie.. Als hij perongeluk wisselt doettie dat wel goed? Ik ga dan overkruist verder
@ Partout, dank je wel Oh goed dat je het zegt, dan ga ik dat van de week gelijk even regelen. Misschien is er nog plek waar jij zit? Zal gelijk even informeren.
Ik heb al wel aantal keer selecties meegereden en erg leuk om te doen. Maar vind het niet fair tegenover mn paard als hij er dan 8 dagen achter elkaar aan moet geloven met zo'n week ertussen. Bij onze kring moet je namelijk beide selecties meerijden, anders had ik alleen de eerste gereden, dan was het nog wel te doen geweest. Nu ben ik lekker aan het trainen met S&T en denk ik dat we er volgende maand aan gaan geloven.
PartoutZ
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-11 11:46
Ik heb gelukkig in het weekend voor deze week geen selecties. Alleen gelijk zaterdag als ik terugkom, maar dan heb ik mooi een goede training gehad
Ik denk dat Ruimzicht al vol zit. Ik zou voor de zekerheid even bellen als ik jou was Die waar ik vorig jaar in zat is minder snel vol. Die is wat luxer & duurder. Zal even opzoeken welke dat ook alweer was Edit; http://www.bleekehoeve.nl Dat was um!
Bedankt Partout,wilde net hier vragen of iemand een slaapplaats weet voor die zondag. Ik heb net gemaild om te boeken. Vanaf hoe laat kun je in Ermelo terecht?
Ik wil ook op zondag al komen samen met Sabine (zij zit bij jullie in de week). Dus wij willen ook wel een hapje mee eten denk ik
Hier stiekem 2 fotootjes van afgelopen weekend (SGW Etten-Leur) mijn paard heeft ook een keer de cameravrouw gespot (heel charmant moment) En haar poeppige hoofdje
Nee.. Allemaal verschillende. Vorig jaar zat ik toevallig met iemand in dezelfde B&B. We hebben de rest toen opgezocht in een restaurantje om lekker te eten & daarna weer terug naar onze B&B's. Volgende dag moesten we allemaal vroeg op, anders heb je geen keuze meer voor een bed bij het KNHS.
Ja dat met het bed bij het KNHS is zo ja, toen ik nog naar de Allround weken ging hadden we via bokt een hele kamerindeling gemaakt en op de deur gehangen hahaha