Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
salatiga1995 schreef:ik ging net kijken voor een ander trainingsweek maar kan niet echt 1 vinden die me net zo leuk lijkt als de knhs
Hebben jullie nog suggesties?
Jemig dat zou ik dus nooit mogen, word dan wel erg duurWas al helemaal blij dat ik me voor knhs op mocht geven, nu hopen dat ik erin kom
Phoenix6 schreef:Dat zou wel leuk zijn natuurlijk! Haha =] Als je het geld er ook voor hebt tenminste
bij het werken op die stal kost het bijna niks en wat het kost (voer voor mijn paardje en zo) betaal ik zelf
ook 1 met te veel wit op het koppie maar niet zo veel als die van jullie, ik vind het witte juist wel leuk
dat is toch wel het allerleukste ideetje 

Iris_10 schreef:Men, dan woon je heel dichtbij! Las ik nou goed dat jij je paarden aan huis hebt in Amsterdam? Dat vind ik wel grappig, had ik niet verwacht.![]()
Ik vind de polo's ook het leukst.

Sabszz schreef:Iris_10 schreef:Men, dan woon je heel dichtbij! Las ik nou goed dat jij je paarden aan huis hebt in Amsterdam? Dat vind ik wel grappig, had ik niet verwacht.![]()
Ik vind de polo's ook het leukst.
Haha naja ik woon zeg maar net buiten amsterdam
en dan is het handiger als ik gwn amsterdam zeg, want dat kennen de meeste mensen wel!
waar woon jij dan ?

) maar hij heeft er geen last van en het is echt een schatje dus we konden hem niet achter laten 

. Nee, ietsje verder, 5 huizen verderop. Meestal pak ik de fiets, omdat ik te lui ben om te lopen... Erg hé...