Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:23

Dat zou wel leuk zijn natuurlijk! Haha =] Als je het geld er ook voor hebt tenminste ;)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:32

ik ging net kijken voor een ander trainingsweek maar kan niet echt 1 vinden die me net zo leuk lijkt als de knhs :(
Hebben jullie nog suggesties?

Jemig dat zou ik dus nooit mogen, word dan wel erg duur :Y) Was al helemaal blij dat ik me voor knhs op mocht geven, nu hopen dat ik erin kom ;(

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:59

salatiga1995 schreef:
ik ging net kijken voor een ander trainingsweek maar kan niet echt 1 vinden die me net zo leuk lijkt als de knhs :(
Hebben jullie nog suggesties?

Jemig dat zou ik dus nooit mogen, word dan wel erg duur :Y) Was al helemaal blij dat ik me voor knhs op mocht geven, nu hopen dat ik erin kom ;(

Ik moet er ook gewoon voor werken! ;)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:02

aah, ik hoop echt dat jullie allemaal nog mee kunnen :D Zou heel gezellig zijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:02

Mijn moeder betaalt het voor de helft =] Andere helft moet ik zelf betalen ;)

Ik hoop ook echt dat iedereen gewoon mee kan! =]

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:05

Mijn ouders betalen het, ik zou het dus voor mijn 16e verjaardag krijgen en ik zou in die week ook jarig zijn ;(

Maar ik ga naar mijn pony, ben straks wel weer terug :o

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:08

Iris, prachtige foto zeg! :D

aaaah :(:) Nou, we gaan voor je duimen dat je gewoon mee mag!
Bovendien zijn er altijd heel veel uitvallers, dus er is nog genoeg hoop :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:10

Ik duim ook mee!!

Dankjewel Debbie! =)

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:24

Zou idd jammer zijn als er veel niet mee kunnen! Vooral omdat er nog geen dag voorbij was, voordat alles vol was ;(

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:26

Ik zou het gwn leuk vinden als gewoon iedereen mee zou kunnen gaan :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:38

Phoenix6 schreef:
Dat zou wel leuk zijn natuurlijk! Haha =] Als je het geld er ook voor hebt tenminste ;)

knhs zou ik voor mijn verjaardag krijgen of trailer rijlessen, hangt er even van af of ik er in kom :P bij het werken op die stal kost het bijna niks en wat het kost (voer voor mijn paardje en zo) betaal ik zelf :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:39

mooie foto's in je profiel iris! Wij hebben ook een bordercollie :D ook 1 met te veel wit op het koppie maar niet zo veel als die van jullie, ik vind het witte juist wel leuk <3

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:49

Hallooo! :)

Ik heb even heel hard bijgelezen, valt op eens het internet weg. Echt heel vreemd, maar goed, nu is het weer terug en kan ik een heel lang antwoord praten.

Ik vind het Schockemöhle Paris hoofdstel inderdaad heel erg mooi, ik moet nog een nieuw hoofdstel, dus die zal ik in mijn achterhoofd houden.

Ik vind zo’n mutsje erg leuk staan, alleen heb ik het niet echt nodig dus koop ik het ook niet.

Ik moet het kamp ook helemaal zelf betalen. In de laatste week van de vakantie ga ik ook nog eens weg met een vriendin en dat moet ik ook zelf betalen. Ik ben dus echt blut na deze vakantie! Gelukkig hoef ik niet te betalen aan de vakantie met mijn ouders! Anders had ik schulden gehad…

Mooie foto heb je trouwens in je profiel, Iris (het blijft grappig)! Leuk paardje, hihi, met een erg kleine voorpluk. Nog kleiner zelfs dan die van mijn pony! En die heeft er ook bijna geen. Dat vind ik echt jammer, ik vind een dikke voorpluk juist zo leuk, maar wat ik ook probeer hij wordt maar niet langer…

Over die polo’s, ik vind donkerblauw met witte letters ook wel leuk! En ik vind het prima als we alleen onze naam en de naam van pony/paard erop zetten. Mij leek het leuk om dat redelijk groot op de achterkant te doen en klein op de voorkant, op de linker of rechter borst misschien iets met het kamp of bokt?

Oja, over de meeting. Als iedereen nu even aangeeft waar hij of zij woont: dus naam+plaats+provincie. Dan kunnen we misschien een centrale plek vinden en daar gewoon een keertje in het weekend of in een vakantie lunchen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:59

Dat is wel chill Sarah! Zou leuk zijn als je beide kunt doen! =] En *knip* heb ik juist uitgezocht op het veel wit. Vond dat zo leuk!! =) Heb je een foto vand ie van jullie? =)

Bedankt voor de complimenten op m'n foto's Zo leuk om te horen dat mensen enthousiast zijn! Geeft weer stimulans =)

Op een centrale plaats een meeting houden en bijv. lunchen en nog iets anders doen vind ik wel leuk =)
Laatst bijgewerkt door Nadia op 23-05-18 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek bericht aangepast

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:41

Mij leek het "voetbalshirt idee" wek leuk! Maar dan gewoon op de achterkant cijfer + naam van pony als een regenboog zeg maar om de letter(hangt ervan af hoe lang de naam is) en dan op de voorkant klein op de borst je eigen naam?

Meeting op paardenevenement lijkt me ook heel gaaf! Weet alleeb niet of ik wel in mijn eentje met allemaal onbekenden mag afspreken ... :s

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 19:57

Ik blijf toch bij de polo's denk ik :P dat is toch wel het allerleukste ideetje :D
maar goed

Ik woon dus in:

Amsterdam, Noord-Holland

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:19

Men, dan woon je heel dichtbij! Las ik nou goed dat jij je paarden aan huis hebt in Amsterdam? Dat vind ik wel grappig, had ik niet verwacht. ;)

Ik vind de polo's ook het leukst.

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:21

Ik woon in Voorburg, Zuid-Holland
Ligt naast Den Haag zeg maar ;)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:23

Wat een mooie foto!
En wat een lief voorplukje. :)

Vind voor de polos donkerblauw met oranje letters :)

Blaricum - noord Holland

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:43

Iris_10 schreef:
Men, dan woon je heel dichtbij! Las ik nou goed dat jij je paarden aan huis hebt in Amsterdam? Dat vind ik wel grappig, had ik niet verwacht. ;)

Haha naja ik woon zeg maar net buiten amsterdam :P
en dan is het handiger als ik gwn amsterdam zeg, want dat kennen de meeste mensen wel!
waar woon jij dan ?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:48

Sabszz schreef:
Iris_10 schreef:

Haha naja ik woon zeg maar net buiten amsterdam :P
en dan is het handiger als ik gwn amsterdam zeg, want dat kennen de meeste mensen wel!
waar woon jij dan ?

Hev ikook hoor, als ik voorburg zeg kent niemand het, als ik
Gewoon den haag zeg dan weten de meesten wel waar dat is :p
Haha het zal is wat zijn als je niet weet waar amsterdam
Is :+

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:52

Hahaha ja inderdaad!:P
maar voorburg ken ik ook niet haha!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:08

ik woon in drenthe :+

en iris dit is onze border;
hij is afgekeurd omdat hij dus te veel wit heeft, en een mega overbeet (vandaar die 2 tandjes en de tong uit zijn mond :+) maar hij heeft er geen last van en het is echt een schatje dus we konden hem niet achter laten <3
was de laatste van het nestje en zou anders afgemaakt worden :(

Afbeelding

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:09

Voorburg ken ik toevallig wel!
Ik zeg ook altijd Amsterdam, al woon ik wel in een bekend dorpje: Aalsmeer. Hihi, het dorp waar Endemol (tvstudio) vroeger was, waar schiphol is en waar Flora Holland staat. Ook is er een van de grootste pension stallen van Noord-Holland, kennen jullie Wennekers? Daar staat mijn pony niet, maar bijna alle paardenmensen in de omgeving kennen deze stal. Zware massaproductie daarzo, maar echt een super stal om te starten!
Ik heb het trouwens ook getroffen, mijn pony staat bij de buren in de tuin :P . Nee, ietsje verder, 5 huizen verderop. Meestal pak ik de fiets, omdat ik te lui ben om te lopen... Erg hé...

In welk dorp naast Amsterdam woon jij? Misschien ken ik het wel :D

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:10

Hij ziet er wel schattig uit! Ik kan ze tandjes alleen niet goed zien door die letters.