Ok, de Döbert it is En dat is idd parkeerplaats de Kuil Hebbie iig lekker de ruimte, dus lijkt me wel handig!
Ik vind die bruine Multistripe denk ik het mooist op Toot, maar een beetje een fel kleurtje kan hem denk ik ook wel gaaf staan! En Ginny, welke is die BR blauw met creme? Melanie, denk dat Bon er heel mooi uit ziet met dat rood en bruin Wat klo.te dat je wss slijmbeursontsteking hebt Monique! Wel rustig aan doen dan, af en toe even pauze nemen enzo Ook al zo balen Fleur_de_Lis, oorontsteking
Wat een ziekenboeg zijn we hier zeg Hopelijk blijft de rest gezond
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 19:30
He bah, oorontsteking is inderdaad vervelend zeg. Dan moet je inderdaad maar even kijken hoe jij je voelt, moet natuurlijk niet erger worden door het strand En anders heb ik nog wel oorwarmers voor je in de aanbieding!
Sukana
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-11 19:33
@Snoekiej, nice! een beetje ruimte is altijd fijn
Voor iedereen die niet bekend is in Wassenaar, dit is de parkeerplaats 'De Kuil' waar we kunnen verzamelen.
Als je Wassenaarse Slag 26 in Wassenaar intikt, kom je op punt A op de kaart hierboven. Dat is 1 weg richting het strand, dus als je langs hotel Duinoord komt, volg je die weg nog een stukje (2.min), en dan zit aan de rechterkant de parkeerplaats De Kuil.
deze is het http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... fbj0MI&t=1 maar dan dressuur natuurlijk. staat misschien wat netter, en dan creme/wit bandages. maar ik weet het nog niet, heb geen fotos er mee dus kan het moeilijk vergelijken.
En is die dan voor Billy of voor Toot? Denk dat het ze allebei ook wel superchique staat! Ander maak je morgen een foto en dan gaan we allemaal stemmen !
ja haha ga ik doen! is voor Billy Toot doe ik zeker die multistripe dan, en met Amber mag hij in die rosado set van de foto met de schimmel, met donkerblauw peesbeschermers voor in plaats van bandages, dan kan hij lekker graven in t water voor de foto
MelanieB
Geplaatst: 02-03-11 21:44
Ik vind de rosado niet echt mooi eigs
Je kunt wel een van mn eurostar dekjes lenen Gin? Alleen de 1e 2 links heb ik nog niet terug vd drukkerij helaas. de rood/grijze en de aller rechtste zijn drs, maar weet niet of leuk staat op toot? Tsja verder alleen ankypads maar die hoef je niet he
ik ga hem wel mee nemen en zie dan wel ff of het gaat is helaas ook me linker schouder dus tja na ja heb zowiezo altijd wel wat andere lenzen bij me nog dus gaat wel goed komen
Zou zelf geen statief meenemen, als je beetje wilt bewegen is dat erg lastig, heb zelf oook een statief maar die word gebruikt voor filmen en zelfportret ed.
Oja, ik doe trouwens geen rode scapa op, maar mn grijze/paarse blueberry eurostar. die rode is nogal vies en mn ma heeft geen zin om te gaan wassen en deze is ook wel erg mooi en matcht mn jas iig.
ik denk juist wel monique, want er staan nu genoeg fotograven, dus jij kan gewoon een kant pakken en daar blijven staan, dat wij dan langs jou rijden of voor je. Als je last hebt lijkt dat me een perfecte oplossing. anders is het ook niet leuk voor jou