Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike5581 schreef:Mensen die mee willen helpen met organiseren. Dikgedrukt maken, andere mensen die mee willen helpen even toevoegen :
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88 Vanachter de comp wil ik zoveel als mogelijk helpen. Ik ben iedere dag op bokt te vinden
- annebe
- japielover
- Robin
- Elin_ (meedenken ) Zelfde als Kimmie88 zou zoveel mogelijk ideeen via PC kunnen geven , ben iedere dag op bokt
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- Milan_lover
-Calanddra
-Maaike5581 heb ervaring in organiseren van grotere meetings/festival
ZusJacobs schreef:Oké dus het word Brabant? Drunese duinen zijn dan wel een optie?
Kimmie88, mag wel wat aardiger hoor? Volgens mij bedoeld iedereen het gewoon goed hier. Opties bekijken moet geen probleem zijn volgens mij hoor.
ZusJacobs schreef:Wat zit er in Brabant waar goed gereden kan worden? (Gewoon uit interesse hoor)
Ilja_1997 schreef:drunese duinen, van wat ik heb gelezen lijkt me wel een mooi gebied, maar die zandvlaktes, is dat niet te zwaar om daar de hele rit te rijden?
Ilja_1997 schreef:@ Manex ben je btw bekend in Brabant?
ZusJacobs schreef:Ilja_1997 schreef:drunese duinen, van wat ik heb gelezen lijkt me wel een mooi gebied, maar die zandvlaktes, is dat niet te zwaar om daar de hele rit te rijden?
Ja dacht ik dus ook al..
Hé, ik weet niet waar al deze ruiterroutes liggen, maar we moeten niet iets hebben helemaal tegen Belgie aan, dan valt het voor mij sowieso al af. Ik ga namelijk niet met paard in trailer daa heen rijden, word een pokkeneind dan. Liever iets richting Gelderland dan.
manex schreef:Ilja_1997 schreef:@ Manex ben je btw bekend in Brabant?
Hoezo? Wekt het de indruk![]()
Op Landgoed de Utrecht heb ik nog nooit gereden. Maar wel eens wezen wandelen met de hond en het is
daar heel mooi vond ik.
Op de andere 3 locaties rij ik wel vaker. Ik ben alleen nog steeds in staat overal te verdwalen, dus ik hoop
niet dat je me de routes wilde laten doen ofzo ?
Ilja_1997 schreef:ZusJacobs schreef:Ja dacht ik dus ook al..
Hé, ik weet niet waar al deze ruiterroutes liggen, maar we moeten niet iets hebben helemaal tegen Belgie aan, dan valt het voor mij sowieso al af. Ik ga namelijk niet met paard in trailer daa heen rijden, word een pokkeneind dan. Liever iets richting Gelderland dan.
dat vind ik ookmisschien dan toch een beetje richting gelderland?
rijden we trouwens een rondje dus hetzelfde begin en eindpunt?
Amber_ schreef:SusanneZiwan schreef:ik hoop stiekem toch ook op Gelderland als midden,
Brabant gaat m niet worden voor mij![]()
Onze zuider-buren kunnen toch naar de rit in zuid?
En Duitsland bij Noord of midden, wat dichterbij is voor hun? of?
Ja zo dacht ik er ook over
Ilja_1997 schreef:drunese duinen, van wat ik heb gelezen lijkt me wel een mooi gebied, maar die zandvlaktes, is dat niet te zwaar om daar de hele rit te rijden?