dat lijkt me een goed idee. Het lijkt me ook handig om even telefoonnummers te verzamelen, als iedereen die naar mij stuurt, zorg ik dat ze vervolgens bij de hele groep terecht komen.
Zou erg jammer zijn maar ik heb mn nummer gepbt naar Lielle
CoriienRN
Geplaatst: 17-12-10 12:24
die van mij ook
Ik ben het idd wel eens met sim
moet namelijk dan me 6 stokbroden afbestellen
Sussie85
Geplaatst: 17-12-10 12:26
Ga je die niet in je eentje opeten Corien? Wat flauw!
Mootje
Geplaatst: 17-12-10 12:31
Haha 1 of 2 stokbroden zou ik geen moeite mee hebben, maar 6 Heb ik al gezegd dat sneeuw in NL stom is
bianca1980
Geplaatst: 17-12-10 12:37
Ik ben eigenlijk nooit zo moeilijk om te rijden met sneeuw... als ik moet werken zal ik, hoe dan ook, ook moeten rijden hoe slecht de wegen ook zijn. Mijn baas accepteert toch echt niet dat ik zeg....vandaag ff niet de wegen zijn te slecht (kheb er weleens 3 uur over gedaan volgens mij vorig jaar). Ervaring leert toch wel dat de snelwegen goed te doen zijn. Ik kom zowieso !!! tenzij jullie allemaal niet meer komen ??
Sannnn
Geplaatst: 17-12-10 12:41
Wij hadden het er hier net thuis over, de boel hier op het erf was spekglad. Hoop dat het weer positief uitvalt voor ons, zou echt zonde zijn als het niet door kan gaan! Heb mijn nr. ook gepbt naar Lielle. Verwachting die ik net op de radio hoorde was wel zaterdagavond/ nacht kans op sneeuw en gladheid. Hopelijk hebben ze het fout!
Wij gooien voor de zekerheid ook maar slaapspullen in de auto. Mocht het dan niet bekwaam zijn om terug te rijden, blijven we ook slapen.
_Noor
Geplaatst: 17-12-10 12:48
Hier is het inderdaad ook spek- en spekglad! Ik heb mijn nr. ook naar Lielle gepbt. Ga morgen dus na 12 uur wel boodschappen doen
Zou heel jammer zijn, maar veiligheid staat voorop hoor!
bianca1980
Geplaatst: 17-12-10 12:51
Ik had mijn boodschappen vanmorgen al gehaald, dat word een hoop salade alleen.... ben vanmorgen uit amsterdam gekomen, sneeuwde wel , maar rustig rijden in de stad. Snelweg was gewoon goed te doen. Hier in Lelytown is het nu droog. Ik heb nog steeds heel veel zin in ons culinaire pyama party...
Ik heb mijn lasagne net in de oven gezet Dus ik hoop dat het weer goed blijft. Moet morgen het eerste deel met de trein, dat zal ook wel drama zijn als het weer slecht is.
Haha, ik hoor echt overal weer een ander weerbericht. Volgens mij weten ze het zelf ook echt niet. Hoorde net ook alleen in het zuiden en westen sneeuw.. Nou hier sneeuwt het toch ook aardig. Maar woon niet in het zuiden en westen.
Jeetje, ik hoop ook dat het te doen is morgen. Hier in Leiden is er nergens gestrooid of geschoven, echt levensgevaarlijk! Je kan niet harder rijden dan 30 Ik ga ook mijn telefoonnummer even pben!
Eef_Bam
Geplaatst: 17-12-10 14:02
Hmm, ik duim ook hard mee, moet mijn gerechten vandaag al maken omdat ik morgen van 9 tot 3 moet oppassen, maak denk ik alleen de brownies, anders zit ik dadelijk met al die pasta, en er wordt al een hoop pasta meegenomen als het goed is?
Ik kom net terug uit Utrecht (2uur over gedaan). Grootste probleem was niet de sneeuw, maar vooral de grote hoeveelheid auto's waardoor de sneeuwschuivers niet hun werk konden doen. Op het moment dat ik de A27 opreed was de grote hoeveelheid auto's weg en was de weg schoon! Kon toen vrolijk met 120km rijden. Hier heeft het overigens al na 12 uur niet meer gesneeuwd. Heb begrepen dat morgenavond pas weer sneeuw komt en die vertrekt vanuit het Noorden het land. Maar goed volgens mij weet niemand het meer precies
KNMI Zaterdag overdag zijn er perioden met zon en is het op de meeste plaatsen droog. Later op de dag neemt de bewolking van het zuidwesten uit toe en in de avond maakt vooral het zuiden kans op sneeuw. De maximumtemperatuur ligt tussen -1 in het westen en -4 in het oosten. De wind draait naar het zuidoosten tot oosten en neemt toe naar matig, aan de kust vrij krachtig.