hahahahaha manon. Ik moet wachten op een nieuwe car anders sta ik onderweg stil
Tomorrow
Geplaatst: 25-09-11 08:54
Jaa ik ga mee! Nu nog iets bedenken van wanneer en wat
Ik vind dat high tea nog steeds een leuk idee, Maar misschien kunnen we ook gewoon naar een paardenwinkel ofzo Verder kan ik alleen zaterdag's niet, de rest van de week wel
ik vind high tea ook leuk of naar zo'n beautycenter, of naar zo'n survivalpark
Mnoonn
Geplaatst: 26-10-11 09:31
En ik probeer t gewoon nog een keer T leek Gwenda en mij leuk om weer naar de dressuuravond te gaan van de hengstenkeuring begin februari in Den Bosch. Dusssss wie gaat er mee?
Jaaaaa dames dit topic bestaat ook nog En Lin en ik kwamen net toch met een briljant idee! Om begin januari, tweede week van de kerstvakantie te gaan high tea-en en winkelen In Utrecht So who's in?
CoronaLime
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-11 22:07
Mnoonn schreef:
Jaaaaa dames dit topic bestaat ook nog En Lin en ik kwamen net toch met een briljant idee! Om begin januari, tweede week van de kerstvakantie te gaan high tea-en en winkelen de primark So who's in?
Wat zeg je nou manon? de PRIMARK?
Mnoonn
Geplaatst: 18-12-11 22:07
CoronaLime schreef:
Mnoonn schreef:
Jaaaaa dames dit topic bestaat ook nog En Lin en ik kwamen net toch met een briljant idee! Om begin januari, tweede week van de kerstvakantie te gaan high tea-en en winkelen de primark So who's in?
Wat zeg je nou manon? de PRIMARK?
Hahahaha Dat is ook een optie
Tomorrow
Geplaatst: 18-12-11 22:22
Jaah leuk idee! Maar hangt er wel even vanaf welke dag in die week, want eind van die week moet ik weer werken, en moet ik inschrijven voor de instructieweken