Ik moet trouwens even kijken hoe het nou met mijn vakantie zit. Want ik volg 'm bij ons op school ff niet meer. -zal morgen navragen-
Markkie8
Geplaatst: 28-09-10 22:08
Joscaa schreef:
Ik heb d'r ook zin an! Mooi sturen op de kar.
Vertrouwen jullie mij en Chantal wel?
Erger in het verkeer dan mij kan niet dus dat komt wel goed. Moet ik nog een mountainbike mee nemen voor de zekerheid? Weet niet wat voor terrein er daar is. Misschien is het voor mij wel even lekker scheuren, maar hou ik jullie dan bij?
Ik wil wel galoperen met de kar hoor. Vertrouw ons maar, haha.
Mark, mag van mij, maar om hem nou op de kar te zetten, weet niet hoe confortabel we dan nog kunnen zitten? En of het paard het waardeerd als je er achter aan fietst? Mijn paard zou er druk van worden.
Borka ook, maar die is helemaal nog niet verkeersmak Maar een huifkar is wel wat anders dan een karretje he Nee okee, ik hou al op met zeuren, ik heb er helemaal geen verstand van
Met de huifkar kan je inderdaad niet galoperen. Na, eerst maar kijken wat voor paard, wat voor kar, wat voor weer het is & op wat voor paden we rijden.
Ik weet het niet, sommige wel, sommige niet. Het is maar net wat ze gewend zijn he, buitenrit paarden zijn meestal wel flink wat gewend hoor.
Is echt per paard verschillend, mijn paard kan er absoluut niet tegen als er iemand achter haar blijft "plakken" of vlak voor haar. Maar dat is echt aan het paard, misschien geeft het wel geen kick.
Een paard wat verhuurd word voor buitenritten is wel redelijk wat gewend natuurlijk.
OP DE MENKAR: -CHANTAL -JOSCA -JORINDA -CLAUDIA -MARK
Graag ook je naam op de lijst zetten als je niet gaat paardrijden maat mee gaat met mennen (max 5 personen of min 8 personen tot max 10 personen)
HUP KOM IEDEREEN INVULLEN!
WIL JE MEE MAAR STA JE VOOR 3 OKTOBER NOG NIET OP DE LIJST? dan ben je TE LAAT
we weten nu 100% zeker waar en wanneer! waar is hier: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Buitenritten.htm en wanneer is maandag 25 oktober dus! en we denken rond een uur of 12 dat we starten met de buitenrit dus dat iedereen daar om kwart over 11 / half 12 aanwezig is? (misschien dat de tijd nog veranderd) we doen een buitenrit van 2 uur!