kleinvosje schreef:Hmmm, zal ik dan maar alvast 1 verrassing verklappen???JA dan hou je die andere maar voor je
Haha, ok!Alle deelnemers krijgen na afloop, via de mail, de mooiste foto op groot formaat zonder copyright, voor aan de muur!
kleinvosje schreef:Haha, ok!Alle deelnemers krijgen na afloop, via de mail, de mooiste foto op groot formaat zonder copyright, voor aan de muur!
Ik hoop wel dat ik er zelf ook een beetje positief op sta met mun witte rijbroek ik vind het nog steeds een gewaagde en riskante actie
kleinvosje schreef:Ach joh, nu ophouden hoor. Die foto die je stuurde zag er toch ook prima uit?ja die was van schuinvoor dus tip voor de fotograaf niet van achter of van de zijkant
Ik heb er één, maar dat is een zwarte maar dat schijnt zo door met een witte rijbroek zo'n mooie vleeskleurige zou beter zijn
Haha ik twijfel ook nog over welke rijbroek ik aan doe... lastig hoor! Grijs past bij m'n setje maar wit is wel weer chiq, maar heb weer geen mooi grijs shirt... keuzes keuzes keuzes....