Maar er is toch iets waar ik me zorgen om maak, Joyce is al lang niet meer online geweest.. Ik hoop dat alles goed is en dat ze meekan! Zij is tenslotte de stichter van het topic! ^^
JusticeWH
Geplaatst: 26-06-10 23:43
Jaa! Idd, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYCE waar zit je ?!
Ja.. Ine goeie vraag! We vinden wel iets! Ik moet het thuis nog vertellen dat er den 20ste effe een bende bokkers afkomt x) Mha mn pa vind da tog ni erg! Nu, mijn wei is aan de overkant vn mn huis (domein van mn overburen, wij huren het) dus we moete wel zien da we mn buren ni constant lastig valle door heen en weer te lope om de 5sec, maar da zal wel ni zeker We vinden wel iets Desnoods waterspellekes, of boomklimmen ofzo Komt goed, suggesties welkom x)
@ Quirina, idd, waterspelletjes (het gaat heel warm zijn) en boomklimmen klinken aantrekkelijk! En dan lekker frietjes eten! Hmmm... als dessert een ijsje? Is er in je buurt mogenlijkheid daarvoor?
Oja, mss kunnen we ook zo'n bedrag afspreken dat iedereen zeker mee moet nemen En ook nog de uren regelen, maar dat komt goed, oja, bereid jullie maar voor, ik praat in mijn slaap!
x3_Ine_x3
Geplaatst: 28-06-10 22:00
Amber7777 schreef:
Oja, mss kunnen we ook zo'n bedrag afspreken dat iedereen zeker mee moet nemen En ook nog de uren regelen, maar dat komt goed, oja, bereid jullie maar voor, ik praat in mijn slaap!
k bedoel dus dat ik er blijkbaar over heb gelezen dat we blijven slapen ook..