Mijn hele leven is echt verstoord.. vanmiddag wordt mijn hond ook nog ingeslapen.. ik denk dat ik mezelf maar even een poosje opsluit tot en met alles weer normaal is.
AnnaaX schreef:Maar wow, er gaan weinig mensen dan: Selien, Sanne, Anna, Wendy en Ruth? Als mijn mams mee werkt ik ook Maar als dat alles is... kunnen we dan niet beter een andere x doen? het halve topic kan zo niet mee nl...(Mel, Steef, Renee)
Precies, daar zat ik ook aan te denken...Niet dat het niet gezellig is met de rest hoor!Maar goed, dat wordt waarschijnlijk wel na ze zomervakantie..
Ik stem shoppen, als we dat dan met zijn allen doen op de dag dat Anna en ik sowieso al gingen shoppen. Dat is in Utrecht, dus lekker centraal
AnnaaX schreef:Is wel een vrijdag he Ennuh Mel, wij gaan wel vroeg in de rij staan he Oh god, ben jij er zo één?
Melsh schreef:AnnaaX schreef:Is wel een vrijdag he Ennuh Mel, wij gaan wel vroeg in de rij staan he Oh god, ben jij er zo één?Ja, dat was wel te verwachten toch?
AnnaaX schreef:Melsh schreef:Oh god, ben jij er zo één?Ja, dat was wel te verwachten toch? Ja, eigenlijk wel...